Gå til innhold

Yes :) I natt skjedde det :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare utrolig happy nå asså, på Fredag lå fremdeles jenta i sete. Har ligget slik siden uke 28 nå.

Ble sendt til sykehuset i dag for å sjekke henne, måle å sjekke leie mtp setefødsel. 34+1 i dag, og jenta har snudd seg og er tilogmed festa :)

Sinnsykt kjekt å vite at hun ikke vil kunne snu seg igjen heller. Har vert noen vanskelige uker pga sterk fødselsangst, og setefødsel ville jeg vertfall ikke. Så da får jeg normal fødsel likevel, og alle timene med angst samtaler var ikke bortkastet.

Hun ble forresten estiminert til å være 2110g i dag. 1,9% over gj. Det er jo ingenting men koselig å vite at hun er frisk å vokser seg sterk til den store prestasjonen til moren sin :P

Måtte bare dele dette :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt å høre!!!!!!

Da er det en bekymring mindre:)

Skrevet

Så fint :-)

Det vil jeg tro var en bør borte fra skuldrene dine.

Har du kjent det? At hun har snudd seg mener jeg?

Skrevet

Så utrolig koselig da! Ser vi har termin samme dag. Jeg har ks angst jeg, og vil føde vanlig. Lurer også på om du kjente det. Her snudde han seg natt til 27.oktober. Kjennte det veldig godt, og fikk ikke mye søvn den natta. Fikk det bekreftet på ul samme dag, utrolig nok. Var inne til samtale/undersøkelse for å få høre om jeg fikk forsøke vanlig fødsel eller om jeg måtte få ks, og da fikk jeg en uplanlagt ul fordi legen rett og slett hadde lyst til det. :) Jeg har ikke fått estimert noe vekt, men det ble sakt at alt var på gjennomsnittet og at han virket helt perfekt. Alt som gjør at man kan få mindre å bekymre seg over er jo godt. :)

Skrevet

Ja jeg merket det. Første natta mi der jeg slet med å sovne. Lå å tenkte på alt jeg måtte forbrede meg på mtp seteleie, hva jeg skulle velge/gjøre evt.

Har en svært aktiv unge inni der, ingen tvil om det, men i natt var det annerledes. Stive, nesten krampaktige bevegelser. Tenkte ikke noe over det i bunn å grunn, men i morges var magen vond.

Ved første tanke tenkte jeg kynnere, men har aldri opplevd en kynner. Det gjore jeg heller ikke i sist svangerskap.

Det føltes som om magen var stram, men jordmor sa det ikke var kynnere som drev på, men at det var et verk i livmorveggen etter at jenta hadde snudd seg.

Det som er herlig er at nå kjenner jeg heller ikke stikningene i underlivet (som om noe har tenkt seg ut). Nå er det på plass med smertene i ribbena ;)

Hadde også fått beskjed av jordmor i uke 32 at hun tvilte på at babyen kom t å snu seg...Mn den gang ei :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...