Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Og ble så glad:) Er nedregulert og alt såg bra ut:) (sist gang hadde jeg cyste og måtte avbryte)

Skal begynne på sprøyter på onsdag. Hun sa jeg skulle ta den på kvelden. Skal jeg da ta den ca. kl 20? Det er da jeg tar sprayen? eller burde jeg ta den senere? Vet ikke om dette er viktig i det hele tatt?

Husker ingenting av dette siden sist. (har en IVF-gutt på 2år)

Holder til på Ullevål og synes de er flinke:)

Håper noen kan svare meg:)

Lykke til alle sammen:)

Fortsetter under...

Du kan sikkert velge selv når på kvelden du setter sprøyten. Det viktige er at du setter det til samme kl.slettet hver kveld.

Jeg hører til i Porsgrunn, og der får man beskjed om å ta det på morgenen. Hos meg har det variert fra forsøk til forsøk når kl. jeg har satt sprøyten. Alt ettersom hva som passer i den perioden jeg stimulerer.

Lykke til ;-)

Heisann,jeg skal begynne på sprøyter snart jeg også..hopefully! skal på UL imorgen..håper nedreguleringen har gått som det skal, og kroppen er klar for neste steg..har egentlig ikke tenkt så mye på at forøskt faktisk kan avbrytes..huff.. nei..jeg vil ikke tenke på deg..en dag igjen, så vet jeg hva status er..nervøs!!

hører til Ullevål jeg også.

AS-81, nei du må ikke tenke på det. Som oftes er det i orden:)

Jeg kunne heller ikke ant at man kunne bli avbrutt så tidlig,lenge før man har begynt liksom. Det som faktisk skjedde den gangen var at de punkterte cysten så skulle jeg få blødning og gå en uke til på spray-vanligvis går vistnok dette greit,men jeg fikk aldri den blødningen,og cysten hadde kommet tilbake og derfor måtte de avbryte:( Var skikkelig kjipt.

Jeg har prøvd å få søsken til gutten min siden februar,og jeg har liksom ikke kommet skikkelig igang enda.. hadde 4 avbrutte fryseforsøk i vår- så ble det sommer så nå er jeg så langt!!

LykkeLykke til i morgen:) heier på deg:)

kan tenke meg hvor vanskelig det var..! nei, dette skal gå bra. krysser fingrene for deg også! vi får holde hverandre oppdatert, spennende å følge opp andre som er i samme situasjon. Det er godt å dele tanker og følelser med andre her..:) Følger etter deg imorgen jeg, da har jeg vært på UL:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...