Gå til innhold

Fare for spontanabort ved magesmerter?

Anbefalte innlegg

Jeg har helt siden ikm hatt menslignende smerter, og noen ganger når jeg bruker de nedre magemusklene stikker det skikkelig på høyre side.

Har lest at det kan være normalt med menslignende smerter i svangerskapet, men siden jeg tidligere har tatt en abort (4 år siden) og har hatt moderate celleforandringer tidligere i år (har tatt biopsier av livmoren flere ganger, og ene gangen måtte jeg sys i narkose fordi gynekologen klipte over en blodåre og jeg mistet mye blod) er jeg veldig bekymret for om det øker mine sjanser for å miste... :( Føler at de har tuklet så mye der nede nå!

Liker ikke å gå rundt og være redd hele tiden...

Har forøvrig ikke blødd en dråpe. Hmm.

Fortsetter under...

De gangene jeg har vært gravid så har jeg hatt veldig til menssmerter i mange uker! Mange ganger kjentes det som om at "oi, nå kjennes det ut som jeg skal til å blø"! men neida ingen blod i trusa gitt! :)

har endel menssmerter denne gangen og, men det må man bare prøve å ignorere! :)

trodde det skulle være skikkelig god følelse (ingen smerter) det å være gravid i begynnelsen jeg (før jeg faktisk ble det), men så feil kan man ta! ;) hehe..... :)

Tusen takk for svar - jeg liker å høre om de det går bra med og som ikke mister, men det er vel med det som med andre ting - man hører om de gangene ting ikke går bra :)

Skal til legen i morgen, og jeg regner med jeg får den samme bekreftelsen der også - at menssmerter er helt normalt. ;)

Menssmerter er normalt i begynnelsen, jeg har det også. i tillegg er det vanlig at det stikker i eggstokkområdet, det er fordi eggstokkene produserer progesteron til langt ut i svangerskapet. i tillegg vil livmorbåndene begynne å røre litt på seg etterhvert for å gjøre seg klar til den voksende livmor:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...