Prosjekt_baby84 Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Jeg har så vondt i magen. I morges kjentes det ut som jeg hadde en blanding av menssmerter og mageknip som var lokalisert til høyre side nederst i magen. Det er flere dager siden mensen var over, og jeg har aldri vondt mer enn de første to dagene. Det kan heller ikke være eggløsning, for det vet jeg kjennes helt annerledes ut. Noen som har borti den type smerter etter mensen før?
LittleBee Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Det kunne høres litt ut som da jeg hadde svangerskap utenfor livmor. Da hadde jeg en mens-lignende blødning, bare litt mildere enn vanlig mens. De første dagene hadde jeg bare vanlig mens-vondt men etterhvert fikk jeg veldig vondt i siden hvor egget hadde festet seg. Hadde da positiv graviditetstest. Eller så kan det jo være betennelse på eggleder/eggstokk? Det trenger jo ikke å være noe alvorlig, men det kan jo være grei å få det sjekket av lege.
Prosjekt_baby84 Skrevet 15. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2010 Takk for svar.. Jeg har ikke tatt noen graviditetstest, naturlig nok siden mensen kom da den skulle.. Jeg er litt usikker, sitter og lurer på om jeg skal ta en tur til legen. Kjenner meg ganske uggen i kroppen og har gått og følt meg sånn i hele dag...
LittleBee Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 Jeg synes du skal ta deg en tur til legen. Det kan jo hende at du har en betennelse som enkelt behandles med antibiotika. Jeg har hatt betennelse og gikk lenge og var i dårlig form. God bedring!
Prosjekt_baby84 Skrevet 15. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2010 Kjentes det ut som mensmurringer da du hadde betennelse da?
LittleBee Skrevet 15. november 2010 #6 Skrevet 15. november 2010 Mener å huske at det føltes ganske likt som el-smerter. Det var ikke sterke smerter, bare veldig ømt og vondt. Hadde feber og var i dårlig form. Nå trenger det jo ikke å være noe av delene som feiler deg, mener ikke å skremme deg eller noe. Det er bare altså min erfaring med slike smerter. Men det kan jo være greit å få sjekket det ut, bare for å være på den sikre siden
Tuddeli Skrevet 15. november 2010 #7 Skrevet 15. november 2010 Enig i at du bør ta en tur til legen. Vondt langt nede på høyre side får meg til å tenke på blindtarmbetennelse. Greit å få det sjekket...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå