Gå til innhold

Barnevogn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mye dreier seg om smak og behag angående utseende, så skal ikke si noe om det. Men den er stor og tung.

Fordelen med det er at den vil være super på all slags føre. Det er en super vogn til skogsturer på grus. Den vil også klare seg mye bedre enn mange andre hvis du går på snødekte veier som ikke har blitt brøytet. Det er også utrolig god plass i den, særlig hvis du kjøper duo varianten, den er noe større plass i bagen enn i kombien. Hvis man da får en baby som trives i bagen kan man bruke den lenge. Man får også god plass til vinterpose nedi.

Ulempe er det derimot hvis du bor i byen og skal ha den inn og ut av buss, eller evt t-bane og trikk. Jeg hadde aldri skaffet meg den hvis jeg hadde bodd i Oslo i hvertfall. Til det er den for stor og tung å manøvrere etter min mening. I tillegg er den tung å få ut og inn av bilen, og trenger ganske stor plass sammeslått også. Men har man stor bil er jo ikke det et problem.

Jeg har ikke denne vonga selv, og kommer aldri til å kjøpe den, men det kommer mye av det jeg skrev i første setning. Pluss at jeg bor på toppen av en lang bakke og vil ha færrest mulig kilo å dytte opp den.

Ellers har Emmaljunga en omtrent tilsvarende stor vogn, Emmaljunga Edge Duo. Den er ikke fullt så tung, og jeg syns den har bedre trilleegenskaper.

To naboer/ gode venninner har disse to vognene, derfor har jeg trillet begge en del. Men jeg gikk for en lettere variant enn disse, syns det er et poeng at vogna i seg selv ikke skal være alt alt for tung også.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142561906-barnevogn/#findComment-142564245
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...