Gå til innhold

skal til Gyn imorgen, dumt å ha TR? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

TR kom idag, gyn-time imorgen! Ser ikke for meg at det er så kult med mensen der liksom! Noen som har vært på undersøkelse med mensen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør ingenting, jeg hadde nå i allefall det på min første utredningstime der jeg hadde innvelndig ul, tok celleprøve og ble undersøkt.

Skrevet

Det gjør ingenting. Jeg hadde nå det på min første utredningstime, og der ble jeg undersøkt, tok innvendig ul og celleprøve

Skrevet

Synd at TR kom !! Men det blir spennende se ka gyn seie !! Håpe han kan hjelpe oss spottere... E noe drit det der greiene

Skrevet

Ja, veldig synd at TR kom! :( Men endelig bler det godt å komme te han å få litt svar! :D Komme med oppdatering imårå! :D

Skrevet

Godt!!! :) hehe... Er ikke store mengdene som kommer allikevel! :)

Skrevet

jepp det må du gjøre !! veldig spent .. ska der 3.12 selv

Skrevet

Hei Metti!!

Da har jeg kommt hjem fra Gjessing :)

Først satt vi oss ned ved pulten hans, han forklarte fort hvordan en syklus var, så skulle jeg fortelle hvordan min er, vise på syklusskala hvor jeg begynner å spotte. Spurte raske spørsmål om hvilke prevansjon jeg gikk på før, om jeg prøver å bli gravid nå osv!

Så gikk vi bak der undersøkelsen er, koselig hjørne til meg der jeg kunne ta av meg. Der stod bind, papir og ALT klart liksom! stilig! Hadde et håndkle foran meg, satte meg på benken hos han og det begynte!

Først åpnet han opp vanlig, tok celleprøve og bakterieprøve. så kjente han både i endetarm og skjeden SAMTIDIG! AUUUU.... har faktisk enda sårhet der hahaha...

Så tok han innvendig UL, perfekt livmor rett utfra boken, sa han! :D Fant eggstokkene, de så fine ut. I livmoren så han noe som kunne ligne på en polupp, men det kunne også være rester av mensen. Derfor skulle jeg komme tilbake på fredag for å se om dette faktisk VAR en polupp!

Han sa at en polupp vil faktisk virke som en spiral! Derfor veldig vanskelig å bli gravid med den :P... Så håååper på en måte at det er det, slik at de kan fjerne den! :D

Så får vi se da! Han var i hvertfall veldig grei mann, flink og forklarende! Veldig hyggelig! Hadde grudd meg til å gå pga TR, men det var tydeligvis normalt! :)

Skrevet

hei var tilfeldigvis pålogget eg .... sa han noe om ka som kunne være årsaken te spottingen og ka en kunne gjøre me det

Skrevet

nevnte du wild yam og sånn ... hørtes jo ut som en behagelige mann det

Skrevet

eg e redd for å bruke wild jam denne perioden. vil ikkje klusse te syklusen min når eg ska te han mitt i .... eg ønske å få tatt noen hormonprøver og at han ska se på egglederene mine mens han e i gang... Men tvile eg på eg får det te da ...

Skrevet

Eg nevnte ikkje wild yam!

Men hvis det e ein polypp, så e det den så forstyrre å spotte! Så då må eg fjerna den kirurgisk...

Hvis det ikkje e polypp, så han an nok videre behandling tenke eg. Ellers så sa an at om me ikkje blei gravide innen vår (hvis alt såg fint ud) så sko eg gi marr beskjed, så får eg vel marr behandling!

Skrevet

oki

blir spennende se ka han ser hos meg da .... Lenge å vente tre uker . Men begynne jo bli vant me å vente på ting nå : )

Men denne mnd hadde eg bare helt lys lys brun spotting. Har pleid å ha litt mer brunlige så kanskje det begynne å gå vekk ( ønsketekning ) Du har ei jente fra før har du ikkje .. Det e jo litt greit for da vet du hvertfall at du kan bli gravide,

Skrevet

ja, heldigvis vett me at me kan bli gravide!! :)

så eg håbe jo at det e ein polypp, for då e det ETT problem så kan fjernas, så e det fikst liksom!!!

Men fytti....AU rompå!!! eg visste ikkje at de va inni DER å kjende!

Skrevet

koss gikk det i dag fiffi : )

Skrevet

Jo nå ska du hørra!! hehe..

Han sa at det såg greit ut, forsåvidt, men han va ikkje heilt sikker! Derfor e eg henvist te hystoscopi i haugesund. Då kan de gå med kamera inn i livmorå for å se om det faktisk e ein polypp der eller ei!!!

Så det betyr jo at eg ikkje kan bli gravid ENNÅ hvertfall :( litt rart å vida at det ikkje går an nå pga polypp...

Skrevet

Men han så jo polyppen sist gang ... var den mindre nå da ??

Godt få hjelp da .... Da vet du hvertfall ka du kan forholde deg te . Høres ut som han e veldig flink og tar tak i ting. Lure på om han finne noe hos meg

Skrevet

men de kan vel fjerne den så kan du bli gravid etterpå ??

Skrevet

Den va mindra ja, men det va fortsatt någe der som han va usikker på. De kan fjernan når eg e på den undersøkelsen ja! :) Så kan eg bli gravid ittepå! :)

Skrevet

oki håpe de finner ut av det !! Må du vente lenge da på den undersøkelsen i haugesund ... krysse fingrene for at at alt ordner seg for deg

Skrevet

Kanskje 1 måned - 6 uker kanskje? eg e kje sikker...men håbe det går fort!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...