field of gold Skrevet 8. desember 2010 #76 Skrevet 8. desember 2010 Så spennende :-) Skal krysse fingrene for deg jeg :-) Masse lykke til!
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 8. desember 2010 #77 Skrevet 8. desember 2010 Nå er det bare 1 uke igjen til IKM. De siste dagene siden EL har vært tunge. Har vært så kvalm og veldig svimmel. Det går omgangssyka her hvor jeg bor. Lurer litt om det kan være det!? I dag da jeg kom på jobb måtte jeg rett og slett sette med ned i 30 min og drikke vann fordi jeg var så svimmel. Ellers merker jeg ingenting. Har ingen strekningsmerter/stikninger eller ømhet i puppene som jeg har hatt de to andre gangene.... MEN! I dag var det litt lett rød/rosa utflod i trusa. Noen som vet hva det kan bety? Har mye stress på jobben for tida. Må jobbe mye overtid + lør og søn som kommer (gjør egentlig ikke dette normalt sett), og er litt bekymret for at det kan fremprovosere en abort dersom det har blitt klaff denne pp. Lykke til oss alle sammen...måtte det klaffe for alle:)
prøvende Skrevet 9. desember 2010 #78 Skrevet 9. desember 2010 Hei! Lyserosa utflod, det hørtes jo positivt ut. Kanskje det er en liten festeblødning? Egget fester seg jo rundt en uke etter el mener jeg. Har lest at det skal veldig mye til at man framprovoserer en abort selv. Dette er noe kroppen gjør for at det er noe galt med embyroet, ikke pga noe vi gjør. Da må det i såfall være ting som skader fosteret, slik som narkotika ol. tror jeg. Skal nok mere til en litt overtid på jobben:) Jeg voknet i dag med ømme brystvorter, så ble jo nesten litt glad for det....hehe. Har hatt det ved en tidligerer anledning, men ikke vært gravid enda, så jeg lar meg ikke lure. Men det er klart man blir litt optimist av slik. I morgen ryker første test her, mest for utålmodighetens skyld, er jo alt for tidlig.
Eucerin Skrevet 9. desember 2010 #79 Skrevet 9. desember 2010 Så deilig å finne denne siden, godt å se det er flere som prøver! Føles så alene når man prøver! Vanskelig å snakke med andre om når man ikke er gravid engang.. Jeg sier nei til diverse avtaler, konserter neste år, nyttårsfeiring osv.. Å alle spør om jeg er gravid, NEI!! men kanskje snaaaart, men det vil jeg jo ikke si! Nå er jeg inne i pp 6, Hadde spiral før det så trodde egentlig aldri jeg skulle bli noe prøver men men Forventer mens til tirsdag, har hatt en mini mini blødning (dråpe) for 5 dager siden, og veldig stikking i venstres side (eggstokk) så håper jo at jeg får en julegave jeg også, men det trodde jeg forje mnd også Lykke til alle sammen
field of gold Skrevet 9. desember 2010 #80 Skrevet 9. desember 2010 Prøvende : Krysser fingrene for deg. Har bestemt meg for at jeg egentlig ikke skal teste før i uke 51 selvom jeg har IKM enten man eller Ons. Har hatt syklus både på 28 og 30. Men jeg er veldig spent på om jeg klarer å holde meg sååå lenge. Er allerede veldig spent. Har noen andre vært kvalme ved tidligere graviditeter? Og har dere da vært det før dere har testet pos eller blitt det noen uker senere?
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #81 Skrevet 9. desember 2010 Jeg ble ikke kvalm før i uke 7 sist...Men har jo lest om andre så har blitt kvalmne tidligere enn det. Idag har jeg vært på før-undersøkelse for Hysteroskopi. Slapp GU, bare skrive opplysninger. Så nå må jeg vente til time i posten Tok g-test idag, negativ Men er enda 4-5 dager til IKM
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 10. desember 2010 #82 Skrevet 10. desember 2010 Jeg ble kvalm omtrent samtidig som jeg testet positivt og i uke 6 ble jeg innlagt. Spennende med symptomjakt og mye nerver i dagene opp til IKM:)
LilleKlompen Skrevet 10. desember 2010 #83 Skrevet 10. desember 2010 Jeg har som tidligere nevnt mest sansynlig for kort lutealfase til at egget rekker å feste seg (ca 9 dager). I dag våknet jeg med enorme "smerter" i brystene, bare jeg sov på magen var det ubehagelig. Jeg som regel vondt i puppene 2-3 dager før mensen kommer, og har IKM på mandag. Er det fortsatt noen mulighet for at dette kan være symptomer, eller er det for tidlig med tanke på at det bare er en uke siden EL?
Klar for nr 2 Skrevet 10. desember 2010 #85 Skrevet 10. desember 2010 Her blir det nok testing ja..! Skal prøve å holde meg til søndag. Tok en både i går og i dag, negativ.. Har plutselig fått vond i korsryggen igjen (noe jeg ikke har hatt siden rett etter fødsel), så har veldig på følelsen at jeg er gravid. Men er jo bare første pp, så det hadde jo egentlig vært for godt til å være sant Flere som er i gang/ snart i gang med testingen?
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 10. desember 2010 #86 Skrevet 10. desember 2010 Okey! Da har jeg et par symptomer til... Har i dag oppdaget en liten vesikkel i tannkjøttet (i det løse gingiva, bukkalt for 32, dersom det er noen som kan tannspråket:)) Dette hadde jeg også i de to forrige svangerskap. Har også begynt å få ømme pupper (i sidene)....men bare når jeg tar på dem. Har IKM på onsdag... Dersom den ikke dukker opp, så blir dette min 3 graviditet dette året. Håper alle gode ting er tre:)
LilleKlompen Skrevet 11. desember 2010 #87 Skrevet 11. desember 2010 Har nesten følt meg litt gravid de siste dagene, stikninger i livmor-området, og oppblåsthet. Ømmheten i brystene kom også i går tidlig. Sikkert bare en millioner med innbilte symptomer, for i kveld da føler jeg litt sånn typisk "mensenverk", ikke ille i det hele tatt altså, bare at jeg kjenner så hardt etter. Stikking nederst i mageområdet... + om jeg vil veldig hardt, kjenner jeg det i ryggen også (har alltid hatt mens-smertene i ryggen) For å se på den positive siden da, så for en mnd siden spottet jeg på denne tiden. Spottet i tre dager før mensen kom sist. Skulle jeg fulgt "samme sporet" denne mnd skulle jeg starta å spotta i går. Har IKM på mandag. Så det er jeg iallefall glad for. Herlighet, blir langt dette nå på en lørdagskveld.. Hvordan går det med dere andre?
Madam-mim Skrevet 11. desember 2010 #88 Skrevet 11. desember 2010 Heldige dere som kan teste de nærmeste dagene:) Må nok vente litt til, ikm lørdag eller søndag på meg. Ikke kjent noe på kroppen før det stakk til i livmorområdet tidligere i kveld. Etter det kom de vanlige murringene jeg gjerne har den siste uka før mens. Ellers ikke øm i puppene, det tar jeg som et godt tegn for det har jeg alltid siste uka også Spennende å følge dere andre her den kommende uka, krysser fingre for at noen av oss får en julespire!
Husmor i jobb j08 + spire :) Skrevet 11. desember 2010 #89 Skrevet 11. desember 2010 Hei jenter. Slenger meg inn her med dere. Så kjekt å se at det er mange som venter like mye i spenning som meg neste uken Har IKM på onsdag og kan ikke vente med å ta en test. Har en jente på snart 3 fra før men husker ikke hvor tidlig symtomene kom forige gang. Har fått ømme bryster og antydning til halsbrann (men tror det meste er innbillning) føler noe er på gang vertfall. Håper på det beste Lykke til jenter håper mange av oss hopper over på 1.trimester i løpet av uken
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 11. desember 2010 #90 Skrevet 11. desember 2010 Hei:) Har IKM onsdag jeg og... Håper det klaffer for oss begge:)
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #91 Skrevet 12. desember 2010 Dette er første pp jeg IKKE har noen g-test på lur. Så her skal jeg vente det helt ut til jeg ser om mensen kommer. Har IKM imorgen.... Blir spennende å se hvem som får seg en juleoverraskelse neste uke!!
field of gold Skrevet 12. desember 2010 #92 Skrevet 12. desember 2010 Vi er endel som har IKM på onsdag. Jeg hadde sååå lyst til å ta en test i deg. Så jeg er glad for at jeg ikke hadde noen liggende for da hadde jeg nok tatt en. Hadde jo egentlig bestemt meg for å vente til uke 51 med å ta en test. MEN det er utrolig vanskelig å vente ;-) Spennende uke for oss jenter
beloni med april 2012 spire;) Skrevet 12. desember 2010 #93 Skrevet 12. desember 2010 I morgen starter uka vår!! Endelig:) Har ikke ikm før nermere helga, men nå kjenner jeg ryggsmerter, pleier alltid å få det før TR. Denne pp har jeg bare tatt alt me ro, men ser ikke ut til at jeg får en utrolig kjekk førjulsgave i år. Lykke til alle sammen, gleder meg til å lese mange positive tester denne uken:D
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 12. desember 2010 #94 Skrevet 12. desember 2010 spotting å mens smerte så rekner med løpet er kjørt denne mnd for min del.. lykke til alle andre..
Eucerin Skrevet 12. desember 2010 #95 Skrevet 12. desember 2010 Enda mere symptomer her også! Har hatt så mye halsbrann i helgen. Aldri vært/er plaget med dette, så¨ser på det som ett veldig positiv tegn! Men synes nesten jeg kjenner litt tendenser til menssmerter også, litt stikking i magen. IKM tirsdag som kommer. Har hatt stikking i magen siden EL, så håper veldig nå. 6 pp og håper 6 er lykketallet!! Selvfølgelig har jeg brukt opp alle gravtestene på unødvenig testing alt for tidlig, så får jo ikke sjekket heller!
Klar for nr 2 Skrevet 12. desember 2010 #96 Skrevet 12. desember 2010 Da er vi flere som har brukt opp graviditetstestene alt for tidlig..... Tror TR skal komme i morgen, men er veldig usikker. Fant plutselig ut i slutten av nov rett før EL at vi skulle prøve på nr 2, så har ikke skrevet opp når siste TR var... Har ikke gått på p piller eller noe siden fødsel. Prøver å tenke tilbake, og tror egentlig TR skulle komme denne helgen. De siste dagene har jeg blitt veldig sliten i korsryggen når jeg vasker/ går mye/ sitter lenge i ro, noe jeg ikke har hatt noe særlig av siden sist jeg var gravid. Samt at brystet ser ut som et kart. Fikk utrolig tydelige blodårer når jeg ble gravid sist, som har kommet bedre frem nå også. I tillegg til negative tester heller jeg litt mot ikke gravid siden jeg forrige gang testet positivt 4- 5 dager før! Siste (negative) test var på fredag. Skal prøve å vente til tirsdag med å kjøpe flere tester!
LilleKlompen Skrevet 12. desember 2010 #97 Skrevet 12. desember 2010 Menssmertene kom voldsomt nå i kveld. Smerter i rygg og mage. Langt langt nede, en "murring" på en måte, og puppene mine, de kunne du fått billig av meg, for de er så vonde i sidene at det er skremmende! IKM i morgen. Så regner med at løpet er kjørt for min del denne mnd. Er i 3 pp, men siden jeg først denne mnd fant ut at jeg har EL SEINT så kan vi vel nesten kalle det 1 pp Trist er det i allefall uansett.... Men er ingenting å gjøre med uansett, så får ta en deppedag, så rett på positive tanker og god energi! Krysser fingrene for dere som har IKM senere i uka.
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #98 Skrevet 12. desember 2010 Nå kjenner jeg at jeg er så leiiiiiiii av å se for meg at det aldri går!!!!! Selv om jeg har den hekkans polyppen som føkker opp syklus hos meg, så danner jeg meg alltid et liiite håp når det nærmer seg IKM. Så tenker jeg at mirakler skjer jo! hehe... Imorgen er min IKM, og jeg føler ingen mensvondter (enda), og det er jo rart. + at spotting pleier å stoppe opp dagen før, for så å komme skikkelig neste dag. Spotting har det vært idag også....Det er jo håp, MEN allikevel føler jeg meg ikke så heldig!!!! Skikkelig sippe-innlegg av meg altså! Men må bare blåse ut litt steam!
Madam-mim Skrevet 12. desember 2010 #99 Skrevet 12. desember 2010 Er lov å få det ut, vet veldig godt hvordan det ikke er å få det til:/ Brukte over to år på førstemann, og mange ivf forsøk. Men så gikk det naturlig når vi la det på hylla:) Sier ikke at du vil bruke like lang tid altså, men hold motet oppe:)) I dag har jeg hatt skikkelige smerter i livmorområdet. Reiste meg fra soffan og kjente det litt, så nøys jeg, og da måtte jeg nesten knele på grunn av smerter...hmmm. Gikk over like etter. Er 7 eller 8 dpo i dag, festesmerter? *håååpe*
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #100 Skrevet 12. desember 2010 Det hadde jeg tatt som et GODT tegn! Det er det de fleste sier, at å reise seg fort/nyse gjør at det river. Heldige du! Kanskje noen er i ferd med å klamre seg fast inni der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå