snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 16. desember 2010 #151 Skrevet 16. desember 2010 ja var som du sa brunt gikk over til gult så over :D hadde de i 3 dager så positiv test i morges først litt svak men så den fikk helt ja dere skjønner å ringte min bestevenninne og før 3 min var den ganske tydelig sorry rotete svar ikm var i går
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 16. desember 2010 #152 Skrevet 16. desember 2010 Testet for to dager siden, men det var på kvelden og etter at jeg hadde drukket et glass med vann og en kopp med te. Negtivt dessverre, men det kan skyldes meget utvannet urin. Venter noen dager til på TR og tester på søndag tenker jeg:)
prøvende Skrevet 17. desember 2010 #154 Skrevet 17. desember 2010 Blendahvit test, og tre dager over IKM. Ikke bare skuffet over å ikke være gravid, men blir så oppgitt over at syklusen ikke er optimal nå når jeg går på pergo. haff.... ringe legen på mandag og høre hva som blir neste skritt videre....
Babyønske44pp Skrevet 17. desember 2010 #155 Skrevet 17. desember 2010 Jeg hadde IKM i går (16des) men den har jeg ikke sett noe til......... er vel fordi jeg IKKE har noen syklus. tiltross for pergo.... dritt å møkk altså
Madam-mim Skrevet 17. desember 2010 #156 Skrevet 17. desember 2010 Huff, føler med deg Babyønske44pp! Du har testet? Tok en test nå jeg, hadde spart på morgenurinen. Negativ! Hadde faktisk trua på at jeg var gravid, så feil kan man ta. Er 12 eller 13 dpo, hadde vel fått en svak strek om ikke annet nå. Er vel bare å vente på TR og ny pp.
prøvende Skrevet 17. desember 2010 #157 Skrevet 17. desember 2010 Sjelden man roper hurra foor å få tr på besøk, men når det nå viser seg at jeg ikke er gravid, er jeg i allefall glad for at syklusen blir slik noenlunde med pergoen! Klar for pp 20, men regner med det blir pause mnd fra pergo nå, så blir kanskje ikke så aktiv inne her nå. Prøve å ta litt pause fra alt som har med baby å gjøre, det tar på i det lange løp! lykke til videre alle sammen, må den nye året gi oss hell og lykke!
Madam-mim Skrevet 18. desember 2010 #158 Skrevet 18. desember 2010 Da var det over for denne gang, tr kom i ettermiddag som jeg hadde regna med etter negativ test i går. Da går jeg over i 3 pp. Ønsker alle en riktig god jul, og gratulerer dere som fikk en julespire i magen. Lykke til dere andre:)
Noah 08. Skrevet 18. desember 2010 #159 Skrevet 18. desember 2010 Har Ikm i morgen (eller mandag) testet negativt på billig strimmel i går(fredag),så tror neppe jeg er gravid..men noen symtomer kjenner jeg likevel om jeg leter Venter iallefall på Tr før jeg evt. tester igjen på tirsdag. Gratulerer til dere med spire og lykke til alle andre!
Babyønske44pp Skrevet 21. desember 2010 #160 Skrevet 21. desember 2010 Fortsatt ingen TR her. føler ikke at jeg er gravid heller.så gidder ikke ta noen test. er bare den elendige syklusen som ikke henger med.... pergo funker ikke for min del tror jeg..... kan jo kanskje være greit å ta en test... er den neg kan jeg jo bare døtte i meg primolut igjen å prøve å sette igang syklusen på nytt... Lykke til allesammen og gratulerer til dere som fikk det til:) god jul
Babyønske44pp Skrevet 22. desember 2010 #161 Skrevet 22. desember 2010 NEGATIV test i dag tidlig.....fortsatt ingen TR
Noah 08. Skrevet 22. desember 2010 #162 Skrevet 22. desember 2010 Negativ test kl 05.00 i mårrest her .. å ingen TR enda.. gitt opp håpet litt,men tar en CB-digital i morgen tidlig om ikke tanta kommer.. har til nå brukt billig strimmel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå