InLove♥ Skrevet 14. desember 2010 #126 Skrevet 14. desember 2010 IKM imorgen, Onsdag!! Testen lyyyyste GRAVID idaaaag Jippiii
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 14. desember 2010 #127 Skrevet 14. desember 2010 Gratulerer ☆ dropset 09 og 11? ✩☆♥
=Septbaby=Maispire<3 Skrevet 14. desember 2010 #128 Skrevet 14. desember 2010 Gratulerer SÅ mye Håper jeg følger deg om ikke så lenge
januar-spire*HØYGRAVID* Skrevet 14. desember 2010 #129 Skrevet 14. desember 2010 Grattis så mye til alle som har testet positiv har vært veldig passiv denne mnd, prøver å tenke på noe annet og kose meg med førjuls opplegge og diverse har tilogmed tatt opp treningen igjen, og det var kjempe godt har ikm på tordag, og jeg må si at jeg blir ikke klok på disse symptomene.. har en del hvit utflod, veldig oppblåst, og stikkinger i nedre del av magen. sist pp hadde jeg ingen av disse symptomene, da var jeg trett, en del murringer og super ømme pupper :/ har ikke testa etter EL denne pp, så jeg vet ikke om alt er forsinka, men det finner jeg vel ut iløpet av uken
Klar for nr 2 Skrevet 14. desember 2010 #130 Skrevet 14. desember 2010 Gratulerer dropset 09 og 11! Her kom TR i dag, en dag fosinket. Ja ja, da går vi over i andre pp. Blåste bort tester for rundt 500 lappen i første pp- og det skal ikke skje igjen de nærmeste månedene...! Lykke til dere som ennå ikke vet hva det blir til i uke 50 gjengen!
Junigull 08 + julispire Skrevet 14. desember 2010 #131 Skrevet 14. desember 2010 Gratulerer så mye!! Selv har jeg IKM i morgen, ikke testet enda.. TIl tider veldig øm i puppene, og en del murringer.. Skal ut en tur i butikken for å kjøpe julegave nå, tenker å kjøpe noen g-tester. Skal prøve å vente med å teste til torsdag.. Redd for å bli skuffet, så utsetter det til 1 dag over IKM... Lykke til alle dere som ikke har testet enda!
LilleKlompen Skrevet 14. desember 2010 #132 Skrevet 14. desember 2010 Raste på apoteket før jobb i dag glad og fornøyd. Kjøpte til og med to tester. Dro på jobb, håpte dagen skulle gå fort så jeg kunne legge meg og våkne til testetid i morgen. Veeel, gikk på do på jobb, og der var søren meg tanta lurt seg på besøk. Like før jeg sprutgråt altså! Menmen, får bite det i meg, og vet at nå har jeg to tester liggende. Til dere andre som skal til å teste, det er 30% på graviditetstester på Vitus apotek
field of gold Skrevet 15. desember 2010 #133 Skrevet 15. desember 2010 Gratulerer så mye til dere som har testet positivt :-) Her kom TR på besøk i natt, så da går jeg over i 4pp.
prøvende Skrevet 15. desember 2010 #134 Skrevet 15. desember 2010 Hei alle sammen, og gratulerer så mye til dere med spire i magen!! Her er IKM i dag, og fotsatt ikke sett noe til tr. Hatt menssmerter i går og i dag, så bare venter egentlig. Trodd hu har kommet flere ganger, men da har det bare vært en del utflod som jeg har merket...... Testet jo neg på mandag, men leste på testene, og det sto det ikke var sikkert resultat før dagen etter IKM, så da steg jo håpet vettu Men nå er jeg så forberedtpå tanta, at hu kan bare komme. Jeg har psyket meg opp for min 20 pp!! Lykkeønskninger til alle!!
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 15. desember 2010 #135 Skrevet 15. desember 2010 gratulerer til alle med spire, lykke til alle andre spotter på 3 dagen å er veldig lite skjønner null... mensen skulle kommet i dag men dagen er ikke over ennå så vet ikke om alt håp er ute eller hva.. å teste venter jeg litt til med, fikk ikke positiv test før 4+ noe sist uannsett...
Kosemaisen :-) Skrevet 15. desember 2010 #136 Skrevet 15. desember 2010 IKM i morgen torsdag! Men har jammen meg hatt positive tester siden mandag :-) Senest i dag på ettermiddag med kjempeutvannet urin! Så nå kan jeg helt sikkert si at det er ikke noe kjemisk eller skyggestrek.... Jeg er GRAVID igjen! <3
Madam-mim Skrevet 15. desember 2010 #137 Skrevet 15. desember 2010 Gratulerer så mye! Utrolig koslig julegave:) Noen symptomer?
Madam-mim Skrevet 15. desember 2010 #138 Skrevet 15. desember 2010 Klarte forresten ikke vente med å teste, så svei av en test til morgenen. Er enten 10 eller 11 dpo. Den var negativ... Så på den nå i kveld, syns jeg så ved å myyyyyyyse en antydning til noe som kalles et kryss, ved demontering..hehe. Første gang jeg har demontert altså. Mannen trodde jeg var gal ved å holde på sånn å analysere, og mente det ikke var noe kryss. Men jeg så det! Hadde gitt opp håpet i dag faktisk, men fikk littebitte håp nå. Den som venter får se. Hmm..nå skal jeg ikke teste før søndag hvis ikke TR dukker opp:) Foreløbige "symptomer" : -kraftig hogg i magen 7 eller 8 dpo -Ikke ømme pupper (pleier å ha det i lutealfasen) -Mye murringer i mage og rygg som kommer og går - trøtt!
januar-spire*HØYGRAVID* Skrevet 15. desember 2010 #139 Skrevet 15. desember 2010 okei.. har IKM i mårra.. har nettopp vært på å spydd, og satt igjen med den værste metall smaken i munn :/ har vært kvalm i hele dag, har vært veldig trøtt og svimmel i det siste, må på do hele tiden.. så kanskje
Babyønske44pp Skrevet 15. desember 2010 #140 Skrevet 15. desember 2010 jeg har IKM i morgen 16 des. testet på lørdag siden jeg var så spent. men den var selvfølgelig negativ. tror det var litt tidlig å teste 5 dager før tiden . men skal prøve meg på en ny test til helgen. om ikke TR kommer da. Har ømme pupper og er generelt i litt metatt form. men det kan jo skyldes så mangt. tror ikke *han der oppe* har latt meg få noe i magan denne mnd heller :/ men vi får se. Gratulerer til dere som har fått det til, og masse lykke til ,til dere andre som venter spent
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 16. desember 2010 #141 Skrevet 16. desember 2010 IKM 19 eller 20 men jeg testet positivt i dag morges. Jeg er litt i sjokk da det er 1.prøverunde. Har kjent mange grav. symptomer, som jeg kjente igjen fra 1. graviditeten. Tester senere for å være sikker.
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 16. desember 2010 #142 Skrevet 16. desember 2010 er også gravid!! hehe hjelpes spottet i 3 dager men testen er positiv og ikke noe blod... hehe merkelig merket i grunn lite annet enn duppet av på jobb 2 dager men eller ingenting
LilleKlompen Skrevet 16. desember 2010 #143 Skrevet 16. desember 2010 Gratulerer til alle dere med julepakke i magen <3 Her i gården kom TR på besøk i dag tre dager på overtid. Testa i går og den viste negativt... Nytt år og nye muligheter??
snuppo Skrevet 16. desember 2010 #144 Skrevet 16. desember 2010 Gratulerer til dere som har blitt gravide, :-) har ikke fått positiv test enda, ikm på lørdag
Madam-mim Skrevet 16. desember 2010 #145 Skrevet 16. desember 2010 Gratulerer så mye til dere som har testen positivt! Har ikm lørdag eller søndag. Har ingen tester i huset, så tvinger meg selv til å vente.
prøvende Skrevet 16. desember 2010 #146 Skrevet 16. desember 2010 Hei alle sammen! Her er fortsatt ingen tegn til tr, bortsett fra at jeg har hatt menssmerter i 3 dager nå. Hadde IKM i går. Tror hele tiden det kommer, men foreløbig nada. Så ryker nok en test i morgen tidlig. Gruer meg nesten, for er så skuffende med blendahvite tester!
snuppo Skrevet 16. desember 2010 #147 Skrevet 16. desember 2010 studerte testen SÅÅ nøye idag om et håp om å kunne se en strek, blir like skuffa hver gang hehe, er bare inne i min 3pp så skal da ikke klage fordi. men er vel enda håp *krysser fingre for oss alle*
beloni med april 2012 spire;) Skrevet 16. desember 2010 #148 Skrevet 16. desember 2010 Gratulerer så mye til alle me positive tester!! så utrolig kjekt for dere:) Selv testet jeg negativt igår, men ikm er nok ikke før søndag, kan være mandag også.. husker sterke smerter i magen både søndag og mandag 5.-6des.(regner med el var da) Kansje det var litt tidlig?? men er så spent:)
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 16. desember 2010 #149 Skrevet 16. desember 2010 Gratulere så masse:) Unnskyld at jeg spør så ekkelt, men kan jeg spørre om fargen på den spottingen og når var det? Jeg hadde IKM i går og spotter på 2 dagen, men det er liksom gulbrunt!? Hadde noen ekstreme menssmerter på natten for 4 netter siden. Siden ingenting!
beloni med april 2012 spire;) Skrevet 16. desember 2010 #150 Skrevet 16. desember 2010 Har du testet Vår lille planlagte baby1SA1MA? Du er vel over ikm?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå