Gå til innhold

IKM uke 50 - gjengen!!!

FIFFI *nybakt 2barnsmamma*

Anbefalte innlegg

Skrevet

ville bare legge inn innlegg nr 100:D hehe, klarer ikke slutte å tenke på om jeg er gravid eller ikke, har lyst å teste nå, men har bare en test igjen! må spare den til ikm, dette er Pain:/ håper dagene går fort denne uka:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig jeg har lagt inn to innlegg med nesten likt innhold her nå? Fikk opp feilmelding etter jeg hadde posta og skreiv en ny, med samme resultat, men nå ser det ut på trådsiden at det har kommet med, men syns ikke når jeg går inn på tråden. Beklager om jeg har "spammet" ;)

Skrevet

Endelig uke 50!!! :) Ikm på onsdag.. Har i noen dager nå følt meg småkvalm, har mensmurringer og ømme pupper.. Så håper bare det ikke er tanta som spiller meg ett puss.. Vet vi har truffet, så håper kroppen min henger med. Tester torsdag/fredag om ikke tanta er her på onsdag., hvordan går det med resten? Blir det noen positive tester?? :) krysser alt jeg kan for oss nå! :)

Skrevet

Så ikke ut som innlegget mitt hadde kommet likevel, så i fare for å poste noe enda engang, limer jeg det inn under her og prøver på nytt ;)

haha, jeg må le. Hva er det med oss jenter? Kan jo bli gal av dette :) Har lest på dette forumet en god stund nå, men dette blir vel av mine første innlegg.

To uker i mnd greier jeg fint å holde meg borte fra bim. Når TR kommer logger jeg av, og greier å holde meg borte fram til et par uker før neste IKM. Jeg ler av innlegg her inne fra "gærne jenter" som lurer på om det og det og det KAN være et symptom. Selvsagt KAN det være det og like gjerne ikke. Man kan riste litt på hodet av det, men det er jo AKKURAT det man lurer på sjøl... hehe.

Inne i riktig uke nå og nok engang leiter man stort etter symptomer. Etter 5 pp har jeg oppdaget flere premensturelle tegn enn noensinne - før har jeg da aldri hatt noen? Har jeg ikke hatt litt ekstra vondt i magen, press i ryggen og ekstra mye kviser? Sistnevnte er nytt av denne pp og har selvsagt medført en hel masse googling. Syns også kjertlene i særlig det ene brystet har vokst litt - dette kan vel være et tegn? haha - jeg ler.

Jaja, til helga finner jeg det vel ut, så får vi se hvor lenge jeg greier å la vær å teste - for det gjør jo ingenting om jeg bruker opp alle testene? Hvis jeg er gravid, som jeg helt sikkert antakelig er, trenger jeg jo ikke flere liggende uansett, så da er det jo bare greit å ha brukt dem opp? Eller? ;)

Lykke til jenter og fortell hvordan det går. Gjerne med ALLE symptomer dere med to streker har ;)

Skrevet

Har IKM på onsdag, men klarte ikke å vente, så tok en test i dag. Den var selvfølgelig helt negativt:( Men det positive er at temperaturen ikke sank i dag, og det pleier den alltid å gjøre 2 dager før mensen. Så har fortsatt et lite håp :) Ellers ingen symptomer denne mnd, utenom en dipp i temperaturen på 7dpo, som jeg har hørt kan tyde på festing?? Noen som vet??

Lykke til med testing denne uken. Håper det blir masse positive tester !! :)

Skrevet

Tok en test i dag tidlig, helt blank så klart. ( jeg som hadde så trua nå) Har IKM onsdag, men nå bare forbereder jeg meg på besøk av tr, slik at vi får gått inn i vår 20 pp:( Regner med det blir pausemnd fra pergo nå, så da har jeg ikke troa på at noe kommer til å skje før litt utpå nyåret. åhh, jeg er lei!!!!!

Noen som har positive meldinger å komme med?

Skrevet

håper denne uka kan gå fort :-) håper virkelig jeg er gravid denne mnd. for tilig å teste enda, selv om jeg tok en imårrest...klør liksom i fingra, selv om jeg vet det er for tilig hehe

Skrevet

Negativ test idag, men ingen TR heller. Ser for meg at TR kommer imorgen! Så snart vandrer jeg over til 5 pp.

Skrevet

IKM i morgen, negativ CB i dag :( Jeg som hadde alle symptomene, halsbrannen som kom i helgen, og kvalmen som kom i dag! Skalv når jeg tok testen, håpet så veldig... Men negativ igjen!!! jaja, ønsker 6 pp velkommen!!

Skrevet

Huff.... har fått skikkelig influensa. Er helt tett, har vondt i hodet og i halsen Har feber som gjør at jeg fryser og svetter om en annen.

Symptomene som jeg hadde i forrige uke med kvalme, svimmelhet og after har jeg ingen tro på lengre, da det sikkert bare var tegn på at influensaen var i anmarsj. Har enda vondt i sidene på puppene, men det hadde jeg ved forrige mnd mens også!

Ja ja... Måtte TR bare komme slik at jeg kan starte oppkjøret mot neste EL!

Skrevet

Huff.... har fått skikkelig influensa. Er helt tett, har vondt i hodet og i halsen Har feber som gjør at jeg fryser og svetter om en annen.

Symptomene som jeg hadde i forrige uke med kvalme, svimmelhet og after har jeg ingen tro på lengre, da det sikkert bare var tegn på at influensaen var i anmarsj. Har enda vondt i sidene på puppene, men det hadde jeg ved forrige mnd mens også!

Ja ja... Måtte TR bare komme slik at jeg kan starte oppkjøret mot neste EL!

Skrevet

Her i gården har ikke TR vist seg, og har IKM i dag. Hadde mensmurring i helga, men i dag på IKM har jeg ikke kjent noe, og første dag med TR er alltid verst mtp smerter. Så vet ikke jeg altså? Har litt hvit utflod, brystene er ømme i sidene, ble plutselig akutt kjempekvalm tidligere i dag (gikk over etter 20 minutter)

Siste uka har jeg også kjent følgende (ja, jeg har kjent veldig godt etter noen ganger)

* menssmerter

* ømme bryst

* hjertebank

* fryser og svetter.. Litt sånn enten eller

Menssyklusene mine har ALLTID vært på 28 dager, og de siste to pp har de vært på henholdsvis 24 og 26 dager. Så på mine 12 år med mensen har jeg aldri hatt sykluser på lenger enn 28 dager. Fortsatt ikke antydninger på TR nå på tidligkveldinga..

Krysser virkelig fingrene jeg nå!!!

Skrevet

Så spennende LilleKlompen. Skal du ikke ta en test snart? Høres ut som det kommer til å gå din vei:)

Masse masse lykke til:)

Skrevet

Lilleklompen- høres ut som det blir en fin julegave på dere i år! Blir spennende å høre når du tester...

Her er det og IKM i dag (ca i dag hvertfall), har skrevet et annet innlegg hvor jeg "syter" over hva som skjer med kroppen. Skjønner ikke helt! Negativ test i dag...

Er helt i orden om det ikke går denne gangen altså, bestemte oss i slutten av nov på å prøve på nr 2. Men skjønner ikke helt smertene i korsryggen da..

Ja ja, regner med man vet hva som skjer om noen dager!

Skrevet

Spennende, Lilleklompen, lovende dette:)

Her murrer det i korsrygg og i lyskene/utover i låra. Var også utrolig trøtt i dag, sovna på soffaen et par timer midt på dagen. Er bare 8 eller 9 dpo, så enda flere dager til testing. Skal prøve å holde meg til fredag, eventuelt torsdag..hehe

Skrevet

Rart hvor spent man blir når Ikm nærmer seg...jeg er ganske sikker på at jeg ikke er gravid denne mnd. (bare hatt sex 2 ganger,å jeg tror vi bomma på EL)

Men kan ikke hjelpe for å lete etter symptomer likevel...trøtt ( sovna på sofan 2 dager siste uka) litt kvalm,halsbrann i helga..

Ikm er ikke før 19,men svir nok av en test på fredag ;)

Lykke til damer!

Skrevet

Jeg er så livende redd for å bli skuffet over en evt negativ test, så utsetter det i det lengste. Tenkte å se det an til onsdag om TR ikke har banket på døren til det, så tester jeg. (vel og merke om jeg klarer å vente så lenge da)

Om jeg kjøper en CB i morgen, hva er sannsynligheten for at den viser rett/at det vil slå ut på testen da?

Krysser virkelig fingrene for alle sammen denne mnd, vi fortjener det virkelig. Utrolig godt å kunne ha dette forumet altså!

Kan legge til et symptom til:

* Kvisetryne (er egentlig av de heldige som aldri har hatt en kvise ever)

+ jeg har hatt en "annerledes" følelse i kroppen siste uken...

Skrevet

Da fikk jeg skikkelige menssmerter både i mage og rygg nå i kveld (i tillegg til influensa....skikkelig kjipt). Er nok TR rett rundt hjørnet. Er på dag 28 i morgen og IKM på onsdag.... Må nok belage meg på en pp til... Ja ja..

Skrevet

TR på plass her igården!!!!! SÅ over til 5pp....Lykke til dere andre :)

Skrevet

Noen som er/har vært plaget med skikkelig menssmerter som kommer og går, og spesielt på kveld/natt?

Holder på å bli sprø. Andre natten på rad med skikkelig menssmerter. Forventet at jeg skulle våkne opp med TR, men ingen tegn til det enda!

Må nok ta med meg et lager med tamponger og bind på jobb i dag:)

Ha en fin dag alle sammen:)

Skrevet

Da har jeg kjøpt inn en to-pakk med CB-tester..aner meg at jeg må svi av en allerede i morgen. Blir sikkert bare skuffa, men jeg er så alt for nysgjerrig:)

Er vel 10 dpo i dag, og ikke så mye nytt å melde. Fortsatt litt murringer i rygg og mage som kommer å går. Kan likegjerne være PMS. Fortsatt ikke ømme bryster.

Jaja, måtte dagene gå fort:)

Skrevet

Ømme bryster er tilbake for fullt. mensmurringer helt borte, stikking nederst i magen og IKM i går. Da drar jeg på jobb, og på veien dit tenkte jeg å kjøpe en topakk med CB-tester. Er det sånn at jeg KUN kan teste med morgenurin?

Skrevet

Hvis du er over IKM kan du teste når som helst på dagen:) Så spennende!!

Skrevet

Har IKM lørdag eller søndag, men er testoman og testet i morges. NEGATIV(selvfølgelig)

Synes jeg kjenner mange symptomer (stikninger, murringer, strekksmerter, bedre luktesans, litt svimmel og kvalme), men disse er ganske like PMS. Det er nok desværre ikke annet å gjøre enn å vente :P

Noen andre som har testet?

Skrevet

IKM i morgen og testet i dag..... NEGATIVT :( I tillegg sank temp 0,2 grader. Fortsatt er den over coverline, men antakelig på vei nedover. Nå sitter jeg med litt mensmurringer også, så har forberedt meg psykisk på at TR er på vei. Kjedelige greier dette her altså. Man tenker liksom så mye på når det passer å bli gravid, og så glemmer man litt at det nødvendigvis ikke skjer med en gang.....

Kommer ikke til å gå rett på ny pp nå. Pga jul/nyttår og alle festligheter blir det en mnd pause for min del. Tror folk begynner å lure hvis jeg sier nei til alkohol, og jeg orker ikke spekulasjoner når det ikke er sikkert at vi får det til med det første.....

Huff og huff.... Nok sutring fra meg :)

Ønsker dere andre lykke til!! Håper dere får den perfekte julegave :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...