FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Da fikk jeg besøk av TR idag (litt forsinket), derfor hopper jeg inn i ny IKM uke 50! Dette er måneden av alle månedene! VI skal få spire til julegave! NÅ gjelder det!!! Who`s with me???
beloni med april 2012 spire;) Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Fikk også TR i dag:( Så håper på uke 50 er lykketallet:D Men denne gang skal jeg holde litt avstand fra el og g testing, tar det som det kommer, blir galen av testingen, kansje det er det som er trikset? Nå er det julebord tid og mye arbeid på meg framover, så ukene renner nok forbi, heldigvis:)... I got a feeling... !!!! hehe
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 15. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2010 hehe ja! skal ikke bestille inn nye tester, for da blir det heeelt crazy testing! Ny metode, Omvendt psykologi - Jeg vil ikke bli gravid denne måneden, skal skylde det på julebord + at det egentlig er for seint med å bli gravid nå pga vikariat! Kanskje det hjelper å tenke slik? Skal se spira sitter da!!!
field of gold Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 Jeg fikk også TR i dag. Håper jeg får en liten spire i julegave i år <3
beloni med april 2012 spire;) Skrevet 15. november 2010 #5 Skrevet 15. november 2010 vi får prøve den metoden Fiffi:D
Junigull 08 + julispire Skrevet 15. november 2010 #6 Skrevet 15. november 2010 Dette har jeg virkelig gledet meg til!!! at uke 50 lista skal komme! IKM tirsdag 14 desember her, håper på en skikkelig fin før-julsgave Lykke til alle sammen!
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 16. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. november 2010 Da har jeg vært hos gynekolog idag, pga spotting-problem. Mulig det er en polypp jeg har der, så håper det KUN er det for da kan det fjernes fort Skal tilbake på fredag for å se (når TR er dratt)
beloni med april 2012 spire;) Skrevet 16. november 2010 #8 Skrevet 16. november 2010 Lykke til fiffi, krysser fingrene på at du får fikset det fort:)
=Septbaby=Maispire<3 Skrevet 17. november 2010 #9 Skrevet 17. november 2010 Og da kom TR! Håper på bedre lykke denne pp!! IKM onsdag 15.desember.
Sommerfugl i magen? Skrevet 17. november 2010 #10 Skrevet 17. november 2010 Eg melder meg herved inn her !!! Alle gode ting er tre (inne i 3pp), så denne måneden skal det klaffe !!! Ikm 17.des
LilleKlompen Skrevet 17. november 2010 #11 Skrevet 17. november 2010 Her håper vi også på at alle gode ting er tre! Går inn i tredje prøveperiode nå, og er meget gira. Er vår første, så her i gården har jeg vært både steril og annet siste par månedene når TR banker på døren. Men sluttet på pillen i august, og prøvde ikke før en måned etter det. Har hatt sykluser på 28 - 24 - 26 siden pilleslutt. Aner ikke når jeg er EL, så nå er tester kjøpt inn. Må vel bare regne med at det tar litt tid.. Spottet forresten for første gang i hele mitt liv i ca 3 dagernå før denne IKM. Og har blødd ca tre ganger så kraftig som jeg bruker. Noen som kan fortelle meg om dette er normalt??? UANSETT: mandag 13 desember er IKM, på selveste Luciadagen!
Røver Nov 09 + ?? Skrevet 17. november 2010 #12 Skrevet 17. november 2010 Hei. tror kanskje jeg hører til her. Så lenge ikke mannen min ser meg jeg drømmer, men prøver ikke helt enda, men snart kanskje. Har smugakikket på dere en stund, så tenkte jeg skulle hilse på. Lykke til alle sammen
*Miss Flua* Skrevet 18. november 2010 #13 Skrevet 18. november 2010 Jeg har egentlig ikke peil på syklusen min enda, men hvis den er som forrige mnd har jeg IKM 14. desember. Syklus på 40 dager i tilfelle, alt for lang til utålmodige meg!! Jeg er inne i min 2 pp nå, og skal "ta ting som det kommer" til etter nyttår ihvertfall. Dvs ingen EL tester, og PRØVE å tenke minimalt på prøvinga (prøver derfor å ikke være så aaalt for mye innpå her) Hadde vært sååå koslig å få spire i julegave da:):) *krysser fingrene for alle sammen*
Madam-mim Skrevet 19. november 2010 #14 Skrevet 19. november 2010 Da går jeg inn i min 2 pp, med nytt mot om en liten julespire:) Lykke til alle sammen:)
januar-spire*HØYGRAVID* Skrevet 19. november 2010 #15 Skrevet 19. november 2010 fikk TR i går så da hopper jeg inn i 3pp. ALLE GODE TING ER 3!! underlig nok så er motet og humøret oppe med tanke på at TR er på besøk. sist pp var jeg nesten på gråten litt koslig at det er flere som følger oss videre her inne! selv om jeg er grønn av misunnelse på de som flytta inn på 1.trimester
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 20. november 2010 Forfatter #16 Skrevet 20. november 2010 Dytter litt på denne tråden! Jeg ble da henvist til Hysteroscopi hos gynekolog idag! Da skal de inne med optisk kamera inn livmoren for å se seg om å se om det finnes polypp der! I tilfelle, så fjerner de dem der! Siden han sa at en polypp fungerer som en spiral, er jo håpet nedsatt nå! men vi prøver for det, men kanskje ikke sååå aktivt etter EL og de! Håper jeg får time fort!!!
Julle Bullen Skrevet 20. november 2010 #17 Skrevet 20. november 2010 Hopper inn her jeg! Fikk TR natt til i dag. Litt usikker på syklusen, den har en heeeeelt egen agenda tydeligvis :-) Krysser fingrene for deg Fiffi!
Noah 08. Skrevet 21. november 2010 #18 Skrevet 21. november 2010 Hopper inn her,tanta kom natt til lørdag så venter bare på at hu skal pelle seg vekk... el ca 4-5 des. Ikm ca 19 des. da.... lenge til
snuppo Skrevet 21. november 2010 #19 Skrevet 21. november 2010 tr kom idag, så melder meg inn her jeg *tvi tvi*
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 22. november 2010 #21 Skrevet 22. november 2010 Da melder jeg meg og inn her... Har hatt noen pauser på noen mnd fordi vi skulle flytte til en annen by og dermed måtte jeg begynne i ny jobb. Har enda ikke flyttet og har enda ikke fått ny jobb, men savnet etter en liten ble så stor at jeg og samboer har bestemt oss for å kjøre på uansett flytting og ny jobb.. Håper det blir blink denne gangen og at alt går bra:) Lykke til alle sammen:)
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 24. november 2010 #22 Skrevet 24. november 2010 2 pp spennende om de blir 2 år å 1 mnd mellom dem
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 25. november 2010 Forfatter #23 Skrevet 25. november 2010 Javel folkens, snart EL-tid. Blir vel rett over helgen for min del. Må si jeg har ikke vært så mye innpå siden gynekolog trolig fant en polypp i livmora. Har liksom ikke troa på samme måte nå, hvertfall ikke før hysteroscopien jeg venter på. Slapper mer av denne syklusen, har ikke tatt folat på to uker faktisk...Kanskje det at jeg ikke tror jeg vil bli gravid nå kan hjelpe denne måneden. får håpe det! Vi har nå hvertfall sex, så får vi se! Er deres EL på vei snart?
Madam-mim Skrevet 25. november 2010 #24 Skrevet 25. november 2010 Har kjøpt CBD el-test denne mnd, tenkte å begynne å teste dag 10, til søndag. Hadde 27 dagers syklus forrige mnd etter p-pilleslutt, så satser på at el kommer onsdag-torsdag kanskje. Blir en aktiv uke til uka..hehe. Tenk så koslig det hadde vært med en positiv test før jul da dere:)
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 26. november 2010 Forfatter #25 Skrevet 26. november 2010 JIPPI, jeg har fått time til hysteroskopi, og den er om 2 uker YEY!!! var så redd for at jeg måtte vente til januar - februar med å få timen, men JUHU! det betyr at fra neste syklus så er alt (forhåpentlig) normalt, og prøvingen kan fortsette med større odds!!! Fikk vite at ei venninne av meg testa positivt på onsdag, de hadde hatt sex èn gang den måneden (!!)...Veldig glad på hennes vegne, men kjenner motet synker...Men brevet i posten idag fikk motet opp igjen!!!! :D:D:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå