elskerpusenmin og lillegutt Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Lillemann her begynner å få tann så det holder. Det har kommet fram en liten spiss nederst i munnen. Det jeg lurer på hvor lang tid tar det før den kommer ordenlig opp?
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Når spissen først har kommet igjennom tannkjøttet tar det ikke lange tida. Her tok det en dag, MAX. Dagen etter kom tanna ved siden av også Det kan ta noe lenger tid,men de kommer fort ved siden av også
sillyfilly og Olivia Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 Det tok en uke før tannen kom ordentlig opp. Altså hele tannen Nå har hun hatt tenner like under tannkjøttet som jeg venter på skal bryte ut, men det har også tatt lang tid. Tror det er 2 uker siden jeg oppdaget at tennene var der. Og jeg kjenner de buler ut så jeg har liksom bare gått og kjent hver dag om det kommer noen flere tenner Utålmodig mamma.
Gjest Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 Venter på tenner her også Hun har to små riskorn nede i munnen og jeg venter spent, og utålmodig, på at de skal komme helt opp:)
sillyfilly og Olivia Skrevet 16. november 2010 #5 Skrevet 16. november 2010 Ja det er utrolig spennende!
elskerpusenmin og lillegutt Skrevet 16. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2010 Spissen er der fortsatt, og han sliter virkelig, stakkars. Gråter, sikler og graver seg i munnen. Gitt han bitering og dentinox, men det hjelper ikke stort...Venter veldig på at tenne kommer...
MammantM Skrevet 16. november 2010 #7 Skrevet 16. november 2010 Jeg mener at det ikke finnes noe fasitsvar på dette spørsmålet. Her kom fortanna oppe frem og plutselig trakk den seg tilbake (etter 1 uke frem). Og kom ikke frem før etter 2 måneder.
MammantM Skrevet 16. november 2010 #8 Skrevet 16. november 2010 Men legen på helestasjonen sa at vi burde vente med å pusse tannen (første tannen) i 2 uker for han ville at den skulle komme helt ut først!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå