Gå til innhold

Hvordan var nervene før ultralyden i uke 16-18?

apriljente-66

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg er smånervøs til denne ultralyden selvom vi har gått hver 14. dag fra uke 6-12. De skal jo sjekke at alt er i orden, er størrelsen ok på begge, vokser de jevnt osv. Kanskje kan vi få se kjønnet også.

Så jeg kjenner jeg gru-gleder meg, men vi får jo håpe alt er i skjønneste orden selvom det kalles risikosvangerskap :)

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Wow, for en "imponerende" liste med forsøk du har bak deg!! Du er tøff altså! Skjønner godt at du er litt ekstra nervøs før ordinær ultralyd, men det går nok så fint at :)

Hvor langt er du på vei? Har du vært på uke 12 screening? Hvis den er fin, er det vel ikke så skummelt med ordinær ul. Vi skal på uke 12 ultralyd den 22. desember, og håper på en fin julegave :)

Lykke til videre!

Heisann takk for svar begge to ;)

Ja, godt oppi årene, men som du ser IVF-mammaer så er listen lang fordelt over 6-7 år. Endelig et under at det skjedde med full klaff med begge blastocystene i st.peter!! Litt tilfeldig at jeg kom over den siden også på ønskebarn.no. Hva skulle man gjort uten internett ;)

Jeg er i dag 21+3. Ultralyden den 16.11 gikk fint. Alle funksjoner av hjerte, hjerne, nyre, tarm, vekst osv. var bra. Jeg pusta lettet ut da. Har også vært til nakkefoldscreening i uke 12. Skal til ny UL den 21.12. Magen er ikke så veldig stor enda, men synes likevel godt. Har kun økt ca 4 kg og formen har vært på topp hele veien. Egentlig overrasket så langt ;).

Gøy at det er flere som er med tvillinger her ;). Jeg er spent på hvor lenge jeg kan jobbe. Jobber på kontor og har ingen tunge løft e.l, så jeg håper jeg kan jobbe så lenge som mulig.

Lykke til videre dere også, håper å høre fra dere.

*klem*

Å, ser først nå at det første innlegget ditt var skrevet for en liten stund siden! Men så gøy at alt ser bra ut :) :) Og så fantastisk at det virkelig ble full klaff etter så mange års prøving! Blir så glad av sånn :)

Godt å høre at man ikke nødvendigvis trenger å gå masse opp i vekt, og ikke være så dårlig i formen. Er selv veldig kvalm, men det går vel forhåpentligvis over. Har gått ned i vekt, og trenger i grunnen ikke gå opp så mye, da jeg har mye å ta av.

Er visst et lite tvillingboom om dagen, men det er jo superhyggelig :)

Lykke til videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...