Gå til innhold

Pampers bleier.

Glade meg:-)3 småjenter<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnerommet er klart, så i dag har jeg kjøpt inn de første pakkene med bleier. Dette er jente nr 3, så erfaringsmessig brukte vi nyfødt bleien i flere uker. De var begge ca 3 kg, og denne frøkene ser i allefall ikke ut til å bli mye større pr i dag, er i uke 31. Kjøpte bare tre pakker, men det er vel ikke så stor forskjell på str 1 og 2? Men hva er forskjell på activ fit og baby dry? Noen som vet, tror de hadde str 2 i de to ulike typene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

baby dry er beregnet som nattbleie, og har et ekstra lag. På helt nyfødte tror jeg ikke det har noe særlig å si..

Vi brukte aldri str. 1 med mini, men han var og over 4kg...

Skrevet

Tror det var fra str 3 de hadde activ fit og baby dry. Gikk over til pampers med nr 2 da hun var ca 6 mnd. De er jo mye tynnere og mere bevegelighet hos pampers enn Libero. Hat termin i januar, så tenlte å fylle opp et lite lager nå før nyttår.

Skrevet

Kjøpte pampers jeg også. Men bare to pakker av nr 1 og 3 pakker av nr 2. Har ei jente fra før av men jeg husker ikke hvor mye bleier det gikk i starten før vi gikk over til nr 3. Irriterer meg siden jeg skulle ha hamstret litt men er ikke vits i å sitte igjen med for mye bleier heller. Hmmm..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...