Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Jeg har en datter på strax 5 år. Hvor gamle er barna når de begynner med sånne spill og sånn? Tenker både på nintendo ds eller hva det heter, og playstation/x-box og hva det heter alt sammen...........
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Gutten min på fire år og to mnd er blitt veldig flink på data (spiller på sidene til nrksuper og playhouse disney) Vi har kjøpt ds til han i julegave,og det kommer til å bli veldig populært:-)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 Så ei på 5 kan få nintendo ds altså? Jeg kjener ikke til slike ting jeg altså, men finnes det spill for så små da?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 Josefine spillene er jo sikkert perfekte for henne. Fins jo super mario også, og feks. Dora.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #5 Skrevet 15. november 2010 Kjøpte Nintendo DS lite til dattera mi da hun ble 4 år. Den ble brukt litt, men ikke veldig mye. Men rundt da hun ble 5 år, ble hun helt hektet. Nå er hun kjempe flink og er veldig glad i å spille. Blir mye brukt nå. Tror 5 år er egentlg ganske perfekt.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #6 Skrevet 15. november 2010 Oki, da er årets julegave i boks iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå