Gå til innhold

Har dere bestemt dere for navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 39 nå, vi vet det blir en jente og hun skal hete Ellinor. Flere somar bestemt seg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mentha♥med kul på magen♥
Skrevet

Vi har bestemt oss for navn ja, men det er "hemmelig" enn så lenge ;) Gutten skal oppkalles etter bestefar, siden vi bor på gård, og det er tradisjon (pluss at vi fant et navn som ligner og som vi virkelig liker) :)

Skrevet

Vi vet ikke hvilket kjønn det blir, så har 2 lister. Så navn blir bestemt når den har kommet ut :D Herlighet - jeg gleder meg SÅ!

Skrevet

To dager til termin... så forhåpentligvis blir det ikke så lenge til vi får møte lille Sverre!! :D Vi kaller ham opp etter morfaren min! :)

Skrevet

Jeg er i dag 5 dager på overtid og vi har enda ikke kommet frem til et endelig navn. Synes det er så utrolig vanskelig med guttenavn. Dessuten har vi ei datter fra før som heter Lykke, så det er litt vanskelig og skal finne et navn som passer til det. :) Vi har ikke akkurat gjort det lett for oss selv. :) Heheh..

Men foreløpig lurer vi litt på om han skal hete Torkil. Men kommer nok til å ha ei liste, også får vi se da han kommer ut :)

Skrevet

Har hatt navnet klart i flere måneder, så håper det passer ;o) Noen vil jo ha det til at navnet ikke alltid passer når de ser barnet, og da sliter vi litt, men det passer nok sikkert :P

Skrevet

Torkild er jo kjempe flott! Jeg er veldig glad i guttenavnet ErlAnd og Peder. Lykke til med valget!

Sverre og Lone, så koselige navn. For de fleste av oss nærmer det seg:)

Skrevet

Heldige dere som har bestemt dere! :) Skal ikke være enkelt med guttenavn, selv om det fins mange pene! Nå har jeg 25 dager igjen til termin, så enda litt tid på å finne navn da. Hadde et favorittnavn - men har funnet ut at det er et av de mest "hotte" navnene å kalle gutten sin for i år ;) Så vi får se..

Lykke til med navnevalget alle sammen!:)

Skrevet

Vet ikke hvilket kjønn det blir enda, men satser på Cornelia eller Nicolai :)

Skrevet

Vi venter Sanne om en måneds tid :)))

(skulle hun mot formodning komme med tisselur, så blir det Simen... hehe)

Skrevet

Om ca tre og en halv uke venter vi at Pernille skal komme;-) Fikk bekreftet på 3D ultralyd i uke 32 at hun er jente 100 %;-) Gleder meg som en unge!!

Skrevet

her kommer det en Hedda, men vi leter fortsatt etter mellomnavn :-)

Skrevet

jeg er 36 uker på vei, 32 dager til termin, og vi vet etter x-antall ultralyder at det er ei lita jente i magen. Navnet har vært bestemt siden september, men er hemmelig enn så lenge. Vi vil helst treffe lillemor før vi deler det med verden=)

Skrevet

Nei, vi er ikke engang i nærheten! Er bare i uke 28, da, så vi har enda god tid, men... Det blir ikke lettere av at vi ikke vet kjønnet, da har man jo TO navn man må bli enige om. Jeg har et veldig sterkt ønske ang jentenavn, men det gjenstår jo å se om min kjære er enig. Nå tror jeg det er en gutt i magen (selv om magefølelsen slo feil forrige gang, det er nok 50-50), og når det gjelder guttenavn, ANER jeg ikke...

Heldigvis har vi ganske lik smak sånn stilmessig, så vi blir vel enige. :)

Skrevet

Jepp, endelig ble vi enige! :) Hun skal hete Oline.

Skrevet

Om 3 uker pluss/minus kommer Alma :) Skulle mini ha lurt oss og ha gjemt bort snoppen ved to anledninger så blir han hetende Viktor ;)

Skrevet

Her kommer det en liten Sivert i begynnelsen på februar :)

Navnet hadde min kjære bestemt for mange år siden og vår lille prins skal kalles opp etter sin tipp oldefar :)

Skrevet

her er det ventet en liten William :)

Skrevet

Her kommer det en liten Anna, hvis vi ikke mot all formodning skulle finne på å ombestemme oss. Hun blir oppkallt etter tippoldemoren sin som mormoren også er oppkallt etter:)

Skrevet

Er i uke 30 her å på 3D ul så di jente, så stemmer det blir det Vilde:)

Hvis det plutselig kommer en gutt blir det Ailo:)

Skrevet

Fått bekreftet at det er ei jente :) navn ble bestemt i sommer :)

Det blir ei Sol Linea :) skulle jenta være gutt noe som er tvilsomt så har vi navn der også :)

Skrevet

Fått bekreftet at det er ei jente :) navn ble bestemt i sommer :)

Det blir ei Sol Linea :) skulle jenta være gutt noe som er tvilsomt så har vi navn der også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...