jlille Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 På fredag hadde jeg en del brunt utflod i truseinnlegget mitt (sorry detaljene, men dere her inne har vel ingen sperrer for slike opplysninger?). Jeg hadde også litt på lørdag, så da ringte jeg føden bare for å høre om dette var normalt, slik at jeg slapp å uroe meg.. Der sa de at det var modningsblødning, og så lenge jeg ikke hadde vondt og så lenge jeg kjente bra med liv var dette ingen problem På lørdagskvelden var det bittelitt rosa i trusa, det var det også på søndag... Etter å ha lest litt i disse bøkene mine, høres det ut som det er livmorhalsen som modnes.. Flere her som har opplevd dette (som har født før)? Hvor lang tid tok det fra dette skjedde til det STORE skjedde? Har termin 21. november, så det er jo ikke mange dagene igjen.. Jeg har litt kraftigere kynnere, men ikke noe jeg sliter med, utenom det er alt som før. I går var han lille i magen HELT hyper, pressa seg ned og holdt på skikkelig! Ikke vondt, bare veeeldig ubehagelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå