Gå til innhold

Er det noen flergangsfødende, unge mødre her inne?

Tøvsjura

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er 22 år og venter min nr.3 i april, har fra før en gutt født i 06 og ei jente født i 09. Er kjæreste og samboer med pappaen til alle barna for de som måtte lure ;) Flere der ute som er på omtrent samme alder og/eller er yngre/eldre og som venter nr.2 eller nr.3? Hadde vært artig å bli kjent med flere i samme situasjon og dele erfaringer og slikt igjennom svangerskapet :)

Fortsetter under...

Annonse

Ok, min datter er født 11.januar 09 så hun blir straks 2 år :) Blir litt over 2 år mellom nr.2 og 3, fin alderforskjell :)

Går greit om du ikke har msn, er jo litt gammeldags etter FB og twitter ;) Haha, bruker nesten aldri min lenger heller :-D

Oi, Mrs Bad - gift allerede ;) Ikke verst ;) Vi har vært sammen i snart 6 år, men har fått barn i stedet for å forlove oss, haha ;) Neida, men vi har det ikke travelt foreløpig i allefall :) Samboern min er litt over 5 år eldre enn meg, og jeg føler meg litt for ung til å gifte meg enda :) Men kjempe morro at det er jevnaldrende som tør gifte seg! :))))

Annonse

Hehe ja, ser ikke vitsen i å vente når det er mannen i mitt liv :) Har vært gift i 11 mnd nå. Skjønner det at andre ikke er klar for å gifte seg så tidlig da. Men nå er liksom oss ferdig da. Så nå handler det om familielivet for det meste :) Og etter lillebror har kommet er vi ferdig med barn også.

Jeg tenkte også sånn før at jeg ikke skal gifte meg før jeg er 24-25 år eller eldre for den del. Skulle først ha utdanningen på plass, så mann, så hus, så skulle vi gifte oss og så skulle barna komme. Ble litt feil rekkefølge gitt. hehe Nå er vi gift, utdanningen er nesten på plass, barna er nesten på plass så da mangler vi bare hus. Kommer vel om 2-3 år det også. :)

T, nr2påvei - Ja, var artig å se at det var flere med 09-barn her ;) Rart, synes jo ikke det er lenge siden vår yngste ble født, men det er snart 2 år siden! Uff, som tiden flyr ;)

Mrs bad - Hehe, nei jeg tenkte jo at første barnet skulle komme i 25-27 årsalderen etter at jeg var ferdig med høyere utdanning, men ble jo altså mamma 8-10 år før tiden ;) Har aldri hatt tanke om å gifte meg før jeg fikk barn, men hadde jo vært greit å følge den rekkefølgen : utdannelse-jobb-giftermål-huskjøp-bilkjøp, men ble altså helt feil rekkefølge her også ;) Vi kjøpte hus i sommer etter 4,5 år som leieboere og det var godt :) Nå har jeg også fått meg jobb etter å ha gått hjemme i nesten ett år etter endt utdannelse og det føles utrolig GODT. Mangler bare billappen ;) hehe.. Men den er ikke så viktig enda.

Forresten, hvor bor dere alle sammen?? :-))

T, nr2påvei - Ja, det hadde vært morro med et treff :) Selv bor jeg i Sarpsborg (nylig flyttet hit fra Oslo) så er jo et stykke inn for meg, men jeg hadde helt klart sikkert fått meg innover en helg :)

Mrs. bad - Uff, bekkenløsning er ikke noe godt :( Slet med det samme selv i mitt første svangerskap, gikk til behandling både før og etter fødsel og det har hjulpet masse. Har ikke vært noe særlig plaget av dette i ettertid. Så et tips er å få henvisning til behandling fra lege, det hjelper utrolig mye å få fysioterapi :)

hjelper ikke på meg. Har fått det for ille jeg så får ikke noe hjelp dessverre. Tør ikke å ta på meg siden jeg får så vondt så må nok bare vente til etter fødsel med behandling. Får håpe jeg blir bedre da. Fikk beskjed av manuellterapeut at jeg må komme igjen etter fødsel så får vi dope meg ned og jobbe med bekkenet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...