Orchid1998 Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 Hei, nei det trenger ikke å være samme kjønn. Jeg hadde 2 forskjellige svangerskap med mine 2 eldste og de var ikke samme kjønn, men denne gangen trodde jeg at det skulle bli en jente iom at svangerskapet var helt lik som jeg hadde med jenten, men det bor en liten gutt i magen.
Athene75 Skrevet 21. januar 2012 #3 Skrevet 21. januar 2012 Jeg hadde to like svangerskap og fikk en gutt og en jente:-) Var lite plaget med kvalme i begge svangerskapene. Ellers var det stort sett samme symptomer begge gangene. Første gangen var jeg mer plaget med bekkenet enn andre gangen, men gikk opp 5 kilo mer første gang. Og andre gang var jeg plaget av stressutløst kvalme etter uke 20, men det var nok pga 100 prosent jobb og ett barn på under 2 år hjemme:-)
JSF Skrevet 24. februar 2012 #4 Skrevet 24. februar 2012 Jeg har hatt tre svangerskap som stort sett har vært ganske så like (mye kvalm og veldig trøtt). De to første var gutt, denne er jente. Et par ting har vært litt forskjellig. Hadde f.eks. mer halsbrann med den første gutten, mens med jenta har jeg vært mer svimmel. Alle tre svangerskapene har altså vært litt forskjellig, men store forskjeller har det ikke vært. De to guttesvangerskapene var altså ikke mer like enn jentesvangerskapet er, hvis du skjønner hva jeg mener. ;-)
Snartmammatil3 <3 Skrevet 4. mars 2012 #5 Skrevet 4. mars 2012 Hei!! Jeg hadde to akkurat like svangerskap, men to vidt forskjellige mager. Har en av hver, med den første var jeg spiss og lita, jente og med den andre rund og stor. Fikk høre jeg bar på en gutt da jeg venten den første. For slik var det med alle andre....jeg svarte det blir enten den ene eller det andre. Er spent nå venter nr 3 og svangerskapet har startet akkurat likedan. Ser ikke så mye til magen enda, men en liten kul har dukket opp. Så det er vel 50 - 50 % sjanse for enten jente eller gutt denne gangen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå