Gå til innhold

Lovisa eller Sofia?

Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for tilbakemelding :) Jeg syns Lovisa og Louisa blir ganske forskjellige navn når man bytter ut de bokstavene...syns det er fint med den tydelige Vèn jeg da ;) Men Louisa er ikke galt det heller altså,,,

Ja, så det gjorde meg i grunnen bare enda mer forvirret ;)

Tjaaaa.....tror Sofia ligger hakket over Lovisa, altså??? Men det er veldig likt...får vel bare vente å se hvem den lille er? Stod mellom Emma, Sofie og Lotta da Emma kom til, og det var også supervanskelig. I ettertid har jeg skjønt at jeg skulle valgt Lotta, for Emma er desidert en lita Lotta ( fra Bråkmakergata ;))) Men Emma er Emma - man blir jo alltid fornøy - etter en liten stund kunne ikke babyen hett noe annet enn det den heter :)

Annonse

Annonse

Du spør jo etter folks meninger, og spør du ti mennesker om å hvilket av ti navn som er finest vil du få ti forskjellige svar..

Det er kun opp til deg (og barnefaren) hva dere velger!

Hvis du vil ha andre til å bestemme kan du jo ta en spørreundersøkelse og se hva som får høyest prosent, du kan trekke lapp eller kaste terning.. Eller rett og slett stole på din egen smak og magefølelse ;)

Det var jo en liten spøk det jeg skrev i mitt siste innlegg altså...om at dere ikke hjelper meg :) Jeg vet godt at det er jeg og pappa`n som bestemmer - men det er alltid hyggelig å høre hva andre syns likevell, syns jeg da!!!

Jeg stoler på min egen smak, vettu - men når man er litt sånn i grenseland om hvilket navn man syns er finest av to, syns jeg det er helt greit å få lov til å spørre om andres meninger! Jeg svarer i alle fall gjerne på slike innlegg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...