Gå til innhold

Er playa del cura på Gran Canaria fint for barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der og kan fortelle litt .

Er det en skyggeside med lite sol?

Skal bo på Suite Montegolf, muligens.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

17 år siden jeg var der så da var det lite utbygd.

Stranden var ikke fin, steinstrand så vidt jeg husker.

Men det var mye sol der :)

Skrevet

Når jeg googler det så ligger hotellet i en skråning. Noen som har vært på det hotellet?

Stedet er svært rolig, men kort vei til livet. Men det MÅ være sol ved bassenget hele dagen! Nå er det en sandstrand der og ved siden av, visstnok?

Skrevet

Nå er det lenge siden jeg bodde der, men den gangen var ikke playa del cura noe særlig å skryte av (ca 5 år siden). Stranda ved siden av, taurito, er ikke noe fin, men det er et ok basseng område der i forbindelse med hotellene.

Amadores stranden er kjempe fin, men du kan også dra andre til poerto mogan. Det er en kjempefin fiskerlandsby med en liten, nydelig strand. Selve byen (mogan) er skjønn..masse blomster, trange gater og du slipper unna de mest drita turistene. Er litt mer sivilisert i puerto mogan

Skrevet

Området er veldig dødt, og preges av haugevis av hoteller/bygninger som aldri blir ferdigbygget. Du er helt avhengig av buss/taxi for å komme deg noen steder, og stranda er ikke kjempebra.

Jeg kjenner ikke til akkurat det hotellet så solforholdene kan jeg ikke uttale meg om, men ta en telefon ned dit og forhør deg, kan jo hende de er ærlige? :)

Skrevet

Området rundt hotellet var så flott. Fine basseng og endel gress.

Er det langt inn til puerto rico? Gjør ikke noe at det er rolig så lenge en kan oppsøke livet billig og raskt. Det er visst ett senter og noen resturanter der og. Men hotellet må ikke være undersolt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...