Gå til innhold

Når verden er så spennende på dagtid at hun ikke har tid til å spise...

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. og hun spiser hele natta for å dekke opp dagsbehovet.. Hva gjør man da? Hun spiser kun hvis hun er trøtt (enten skal sove eller akkurat har våknet - slik at hun fortsatt er i "ørska"...)

Hun er rett i overkant av 5 mnd. og får morsmelk og små smaksprøver.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finne et sted der det ikke er så mye spennende å se på, eller der hun kan bli godt kjent slik at ting ikke er så spennende lenge? "Gjøre verden litt mindre" under måltider?

Vesla mi (3 uker) er også veldig ivrig på å kikke seg rundt, men ikke så stort problem som hos deg. Er nok altfor ung til det enda, men skal bli interessant når tiden kommer:S

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Huff, ja. Kjenner til det problemet... Jeg ammer alltid i senga, når vi er hjemme. Er vi ute så forsøker jeg å finne meg en krok uten så mye lyd, lys og mennesker! :-) Jeg ammer alltid rett etter at han har våknet og rett før han skal sove. Det fungerer jo fint det, så lenge de ikke er våkne så lenge. Min er våken i kanskje 2 timer om gangen nå. Blir 5 mnd denne uka.

Skrevet

Samme problemet her, men her hjelper det heller ikke å amme i senga / mørk krok, vil uansett bare ha om natta, og når han er stuptrøtt/sover eller "i ørska" som du sier :-) Bysser til han nesten sover (når det er tur for luren) og krysser fingra - funker av og til ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...