Gå til innhold

påmelding til Treff onsdag 24.11 kl 12:00 på Himmelblå i Asker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Ser ut som det bare er oss to i dag, hvis du vil, så kan vi gjerne møtes I Asker på Intermezzo. Jeg tenkte og handle litt i dag, så da kan jeg gjøre det etterpå. Hvis jeg ikke får svar her inne før jeg drar hjemmenfra rundt 11:40, så møtes vi bare som avtalt på Himmelblaa :o)

Celices, gratulerer så mye! Gleder meg til og se gullet :o)

Hei! Det kan vi godt :) Men kunne vi møttest kl 13 i steden, da rekker jeg en tur ut på jobben på formiddagen - de lurte på om jeg ville komme ut på lunsj :) Jeg har iPhone så kan sjekke hva du svarer her inne uansett :)

gratulerer så mye celices!

Det passer fint. Da får jeg ryddet ferdig huset :o) Sender deg en PM med mobilnr mitt itilfellet det skulle være noe. Har også iphone, så sjekker her inne også. Sees snart da :o)

Annonse

Hei! Så ikke treffet før nå. For å være kjip så sier jeg at vi blir med hvis det blir på Himmelblå enten 12 eller 13. Men orker dessverre ikke å dra opp til sentrum (har vært en god del farting på oss i det siste).

Gratulerer med baby Celices :)

Det passer fint. Da får jeg ryddet ferdig huset :o) Sender deg en PM med mobilnr mitt itilfellet det skulle være noe. Har også iphone, så sjekker her inne også. Sees snart da :o)

Ja, vi må ikke dra til Asker for min del, jeg tenkte bare at det var mest praktisk når vi bare var to, men når du kommer også, så holder vi oss til det opprinnelige treffet :o). Nå ble det litt frem og tilbake, men håper det går greit for Linn også og kjøre til Himmelblaa etter jobben.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...