mamma til tre nydelige jenter Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Jeg har ei jente som skal i bhg etter nyttår, hun kan ikke gå eller krype blir 1år den mnd hun begynner i barnehagen... Så jeg lurer på om noen har noen erfaringer med Stonz? Bør man ha disse linerz inni nå på vinterstid? Har dere noen andre tips til klær utstyr jeg vil trenge til henne? Har kjøpt en reima tec dress til henne å kommer nok til å kjøpe hestra votter.
smurf08 Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Anbefaler Stonz på det varmeste! Gutten min gikk da han fylte 1 år i nov men nektet å røre på seg med sko. Så da ble det stonz og det likte han utrolig godt. Linerz er utrolig fint å ha, det blir en del raggsokker om du skulle prøve å oppna samme tykkelse. I bhg var de litt skeptiske men det gikk fort over da de så at lillegutt koste seg med disse. Husk å impregnere dem ordentlig! Jeg kjøpte feil så har både M og L, med linerz. Du kan kjøpe et par av meg om du vil - M stonz har aldri blitt brukt. Inkl linerz kr350,- eks frakt.
Frøken B ღღ Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 Jeg har nylig kjøpt Stonz med Linerz til jenta her og hun ser ut til å trives godt med dem på. Hun går bare rundt bordet og langs veggene enda. Har prøvd de på inne og hatt de ute i akebrettet og slikt.. Men... Impregnering? Kan man bruke slik tøyimpregnering som du løser opp i vann og legger de oppi eller sprayer på? Jeg har en del til overs etter vognimpregneringa. Eller skal man bruke skoimpregnering? Hvordan er de å bruke på annet enn snø? Blir de fort slitt hvis man tar de på en tur på lekeplassen nå når snøen har forsvunnet igjen?
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 15. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2010 Hvordan ser stonza i M ut ? er intressert Og hvordan impregnerer man dem? Har aldri hatt et så lite barnehage barn så er helt grønn på dette område.
smurf08 Skrevet 15. november 2010 #5 Skrevet 15. november 2010 Hei, jeg brukte vanlig impregnering for (goretex) klær som jeg sprayet over stonz'n og så la jeg det til tørking... Regner med at alle typer impregnering er brukbart =)
smurf08 Skrevet 15. november 2010 #6 Skrevet 15. november 2010 Fotlengde på M er omtrent 12,5cm på linerz, og 13,5cm på selve stonz... Impregnering er enkelt: spray stonz og la dem torke... Vi brukte en spray vi kjøpte for våre (goretex) skiklær. Det går sikkert an å vaske de med impregneringsmiddel også.
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 15. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 15. november 2010 hva slags motiv/farge har de ser på www.stonz.no at det er mange typer..
smurf08 Skrevet 15. november 2010 #8 Skrevet 15. november 2010 Har send deg PM med min mailadresse - om du sender meg en mail så sender jeg deg et bilde tilbake =)
Sistah*G07*J09* Skrevet 16. november 2010 #9 Skrevet 16. november 2010 Har hatt stonz til både storebror og lillesøster (hun bruker de fortsatt). Hadde ikke linerz til storebror, å det gikk bare fint. Hadde bare ullvangsokker og så lester inni. Til lillesøster har vi kjøpt linerz, men synes de blir så klumpete med linerz i, så hun får ikke til å gå med dem da. Kan være at de blir litt i minste laget når jeg har linerz inni. Skulle kanskje hatt str.L og ikke M. Har også impregnert stonzene med vanlig impregneringsspray. Veldig fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå