Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Samboeren min er 4 uker på jobb og 4 uker hjemme! Noen som har erfaringer med å prøve når mannen er så mye borte?
Gjest Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Tja, man trenger iallefall mer tålmodighet enn andre... ) Har også en mann som jobber 4/4, og han har gjort det i 17 år. Vi venter nå nr.4, så det går jo med litt ekstra innsats... hehe.. Men der andre bruker 6 mnd, bruker jo vi lett 1 år, og det er IKKE alltid bare, bare... Det beste er jo de gangene det er EL 3 dager etter hjemkomst, eller dagen før avreise.. ) Lykke til !!
Tuppelura83 - Gravid <3 Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 Samme med meg og samboeren.. Eg må innrømme at eg føler det er eit ekstra stessmoment, for vi MÅ berre få det til dei mnd han er heime.. For all del - det er sikkert somme som ikkje føler det er eit problem i det heile tatt Har prøvd aktivt sidan oktober i fjor, men har ikkje heilt kontroll på kor mange pp vi har hatt. Somme gongar har det klaffa to gongar iløpet av ein fritur (om den er ekstra lang), eller så mistar vi eit forsøk.. Litt trasig er det, men.. Krysse fingrane for at det klaffar for oss begge ganske snart
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 Vi har turnus her i huset også. Må vel egentlig bare ta det som det kommer. Denne gangen hadde jeg EL dagen etter at han reiste igjen, og jammen ser det ut til at det klaffet:) Lykke til!
villmusa Skrevet 15. november 2010 #5 Skrevet 15. november 2010 Her har og mannen 4/4 ordning.. så her må vi smøre oss med tålmodighet....
Fru-IT Skrevet 15. november 2010 #6 Skrevet 15. november 2010 Gubben jobber 3/3, og kommer hjem om en uke.. Her sitter jeg med 2 klart positive EL-tester... Har regnet på det, og nå klaffer det ikke før tidligst i mars!! Kjedelig, men sånn er det. Har vært prøvere siden juni.
Kanskje snart <3 86 Skrevet 15. november 2010 #7 Skrevet 15. november 2010 Jeg har også en mann som jobber 4/4. Vi har prøvd i omtrent ett år, og nå må jeg innrømme at jeg synes jeg at det er litt urettferdig og frustrerende til tider at vi bare får prøvd halve året. Har tenkt av og til at jeg stresser meg opp hver måned han er hjemme for at spiren skal sitte at dette gjerne er grunnen til at jeg ikke er blitt gravid til nå På toppen av det hele har jeg verdens dårligste tålmodighet når det er noe vi ønsker så sterkt som et barn. Det siste halve året har jeg faktisk "reist land og strand" med bil rundt eggløsningstider når mannen er på land, hehe. Ja så sterkt er barneønsket faktisk, hehe...! Nå er jeg henvist til utredning for barnløshet i januar, grugleder meg til å få svar... Men har jo et lite håp om at kanskje en spire klamrer seg fast før
villmusa Skrevet 16. november 2010 #8 Skrevet 16. november 2010 Kjenne meg så igjen! Da vi prøvde med nr. 1 (nr. 2 for sambo - han har ei datter fra før) så reiste eg land og strand så sant det gikk an rundt el. Ganske stressande og trur ikkje akkorat det hjalp :S Ette 3 år med prøving så tok vi oss en sydentur og jammen satt spira! Må og få sagt at eg var under utredning for ufrivillig barnløshet og hadde fått tatt en laparaskopi like før. Ingenting gale blei funne der men eg trur allikavel noe har skjedd siden systeme blei litt renska opp i med tanke på kontrast osv
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 18. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 18. november 2010 Ja da har han reist, og jeg hadde ikm om en uke! spennende! Men, tror vi må smøre oss med tolmodighet:) er nok litt borskjemt da nr 1, ble laget med p pillen innenbords! Trodde jeg skulle bli like lett gravid denne ganen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå