Gå til innhold

Ultralyd i dag!! Er sååå nervøs...

Anbefalte innlegg

Den siste uken har jeg slitt litt med angst for at noe skal være galt inni magen.. Gruer meg masse til ultralyden senere i dag! Prøver å tenke positivt, det er jo tross alt veldig sjelden man finner noe alvorlig galt med fosteret.. Men klarer ikke heeelt å gle meg likevel..ææhhh!!! Samboeren min gleder seg masse til å hilse på den lille, og det hjelper jo en del da!! <3

Vær så snill å kryss fingrene for meg og lillebeibisen i magen min i dag!!

Fortsetter under...

Skjønner godt hvordan du har det, jeg. Jeg var et nervøst vrak da vi skulle på ultralyd med nr.2 og jeg nå er det kun 2 dager igjen til vi skal på ultralyd med nr.3 og jeg gruer meg bare mer og mer. Var ikke slik med nr.1. Tror jeg kanskje kommer til å ty til tårene før vi skal inn, var slik sist gang i allefall.

Skal krysse fingre og tær for deg og lillebebisen, det går nok fint skal du se! :)) Masse lykke til :)

Hei igjen!! =)

Ultralyden gikk veldig bra!! Babyen så flott og frisk ut på alle måter!=) Jeg gikk den lange veien til sykehuset, og klarte å roe ned meg selv, så ventetiden gikk mye bedre enn forventet.. Babyen gikk rundt og rundt inni magen, så det var herlig å se at det var liv inni her!! Også er det en liten gutt =) En kjempefin opplevelse altså!!

Takk for støtte!!

Lykke til på ultralyd Sukkertøyfeen =)

Så bra at alt var fint med den lille :) Og gratulerer med en gutt på vei ;) Har selv en av hver og er spent på hva som skjuler seg i magen denne gangen.

Takk for lykkeønskning :) Kos deg masse med voksende mage fremover ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...