Cat&Gullungene Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Jeg fikk tilbake mensen bare 4-5 uker etter fødsel, og synes jeg er max uheldig!!! Er der bare meg? Forrige gang var det også tidlig, rundt 6 uker etter fødsel, så det er vel bare kroppen min som er lagd på den måten...
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Jeg fikk den tilbake 10 uker etter.. syns det var tidlig jeg da
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 Jeg fikk tilbake mensen 6 uker etter fødsel med førstemann, og 8 uker etter fødsel med andremann.. JA det er noe herk!! hehehe..
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 16. november 2010 #4 Skrevet 16. november 2010 Om lørdagen var det 6 uker siden jeg fødte...Jeg fikk bare gitt MM mi kun noen uker. Så jeg kommer nok helt sikkert til å få mensen snart. Forundrer meg ikke med den uflaksen jeg har. Blir uvant å få mensen igjen. Æsj..Det var deilig når jeg gikk gravid å slippe mensen altså. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå