Sistah*G07*J09* Skrevet 16. november 2010 #26 Skrevet 16. november 2010 Kommer litt ann på parkeringen. I vår barnehagen så er parkeringsplassen bak en haug ett stykke unna barnehagen, så man ser ikke den fra barnehagen. Så jeg torte ikke å la lillesøster sove i bilen mens jeg leverte/hentet storebror. Men så lenge man ser bilen fra vinduer o.l. i barnehagen, å det ikke er kjempe kaldt eller varmt ute og ingen direkte sol på bilen, så hadde nok jeg latt babyen sove i bilen ved levering/henting.
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 16. november 2010 #27 Skrevet 16. november 2010 Jeg lar ikke min lille sitte igjen i bilen, uansett hva jeg skal.. men dømmer overhodet ingen av dere som velger å gjøre det.
Makkapakka Skrevet 16. november 2010 #28 Skrevet 16. november 2010 Til dere som svarer: "hva om babyen våkner og begynner å gråte?": Hvorfor er det ingen som svarer på spørsmålene over: Hvorfor er det krise om babyen gråter bittelitt (hvis de sitter igjen i bilen)? Jeg har lyst til å sette igjen babyen min i bilen når jeg henter i barnehagen, men tør ikke helt. Av og til tar det litt lengere tid enn vanlig å hente størstejenta... hun er en somlekopp...! Men det med babycall var lurt da. For hver gang jeg tar henne ut av bilen (sitter i bilstolen), så våkner hun og da begynner hun å gråte uansett liksom.... Stress....!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå