Gå til innhold

Manglende symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes ikke symptomene er som de skal. Jeg har vært gravid tre ganger tidligere og på denne tiden bruker jeg å være veldig kvalm, det er jeg ikke nå. Jeg kjenner et lite snev, men ikke i nærheten av "jeg-må-sykmelde-meg"-følelsen som kjenner så altfor godt.

Puppene er også mindre harde, men brystvortene er fortsatt vonde.

Jeg skal til legen på fredag og bør vel da be om måling av HCG-verdier, eller hva?

Noen som har noen erfaringer og/eller oppmuntrende ord? Jeg kjenner at jeg er veldig usikker på dette. Klarer ikke slå meg til ro med dette. Har aldri hatt så lyst til å bli kvalm i hele mitt liv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du skriver er akkuratt som jeg skulle skrevet det selv.

Jeg er i uke 6 nå,og er veldig bekymret for har ikke ett eneste symtom,og hadde det ikke vært for de to graviditetstestene som er positive,så hadde jeg aldri visst at jeg hadde vært gravid.

Har to jenter fra før,og de forrige svangerskapene har jeg hatt ømme pupper og vært kvalm.

Men nå kjenner jeg som sagt ingenting på kroppen. Er veldig bekymret for at ting ikke er som de skal,men tenkte jeg skulle avvente ett par uker til å se før jeg eventuelt ringer legen.

Vi får håpe symtomene tar seg opp for oss:) Hadde aldri trodd jeg skulle ønske at jeg var kvalm forresten;)

Skrevet

Ingen svangerskap er like, og jeg tror ikke noe er galt heller :)

Om du slipper unna med 0 symptomer så er du jo heldig :)

Skrevet

Hei!

Jeg venter mitt 3 barn. Med første (jente) var jeg sykemeldt pga kvalme, men med nr 2 kjente jeg ingenting (gutt). Alt var i skjønneste orden til tross for lite symptomer med nr 2. Denne gangen er jeg plaget med kvalme igjen, men ikke så mye at jeg har måttet sykemelde meg. Puppene er også mindre ømme enn de har vært begge de forrige gangene, så symptomer kan variere veldig og ikke bety noe annet enn at alt er bra!

Jeg er i dag 9+1 uker, og var mye mer kvalm de første ukene, men fra uke 7 har det vært mindre kvalme, kommer mer i bølger liksom, uten å være der konstant som i starten. Ble litt bekymret for dette i starten, men nå forsøker jeg heller å nyte dagene der jeg ikke er kvalm!

Lykke til:()

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...