SallySue Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Da fikk jeg bekreftet fra legen at jeg er gravid. 3+0 !! Det er ekstremt tidlig, man skulle ikke ha merket det engang, men det gjør jeg ! Er så vannvittig kvalm, brekker meg og kaster opp ! Har i tillegg sterke "kramper" på midten/høyre siden av livmoren. Dette opplevde jeg ikke i forrige graviditet... Er det flere som har kjent symptomer så tidlig?
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Jeg skjønte at jeg var gravid få dager etter EL pga kvalme. Og har vært kvalm siden. Er 11+1 idag. Jeg hadde innmari mye kynnere i forrige sv.skap. Husker ikke helt når det begynte, men rundt uke 20 eller noe sånt. Nå har jeg de siste dagene kjent det igjen. Snodig når det kommer så tidlig, men følelsen var ikke til å ta feil av.
SallySue Skrevet 15. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2010 kvalme er helt grusom følelse, man blir helt utmattet av det hele dagen. Håper det gr seg raskt !
kokosyklus Skrevet 16. november 2010 #4 Skrevet 16. november 2010 Kynnere er nok ikkem ulig, men krampene jeg og opplevde den første tiden minnet om svake kynnere. Håper kvalmen girs eg tidlig fro din del:) Lykke til videre!
SallySue Skrevet 16. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2010 ja, det passer jo beskrivelsen på svake kynnere ja, men kramper er jo riktig betegnelse Håper det gir seg snart for det preger jo hverdagen veldig mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå