SusieQsi Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Jeg trenger deseperat noe hjelp.! Jeg har fått så utrolig mye vann de i kroppen de 3 siste dagene, er skikkelig håven, og tæsene mine stikker rett ut.. Ser også ut som om jeg har fått valker rundt håndleddene.. Syntes det er helt forferdelig å gå med sokker, fordi det strammer så, får ikke å snakke om å ha på skoa.. Til og med knærne mine ser ut som noen valker.. Tidligere har jeg bare hatt litt vann i kroppen på kvelden, og egentlig ikke lagt noe spesielt merke til det.. Men nå er det absolutt ikke sånn. Det er ikke like ille hele dagen, men det er ikke mye om å gjøre. Har også hatt mye hodepine de siste dagene, men vet ikke om det kanskje kan være pga en forkjølese eller noe.. Det som er rart med den er iallefall at jeg bare hoster på kvelden/natten. Og da er det masse slim som kommer opp (beklager detaljer), og jeg merker ikke noe til den annet enn på natten. Hadden virkelig satt pris på om noen kan gi en tilbake meld, fordi jeg aner ikk ehva jeg skal gjøre, og jeg vil iallefall ikke ut av hus.. Ser jo helt forferdelig ut:(
knekkebrød Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Jordmor eller lege? Dette er et skravleforum ikke et forum der vi kan stille diagnose.... jeg ville ringt nå, ikke for å skremme deg men....
Puppemamma Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 vann i kroppen er jo ganske vanlig - her er tipsene jeg har pukket opp som skal hjelpe: sitt med beina høyere enn hjertet vær i bevegelse - gå turer osv bruk støttestrømper fra du står opp til du legger deg drikk masse vann (vann fordriver vann)
Luna har født. Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 Dersom du plutselig får mye mer vann i kroppen slik du beskriver, sammen med hodepine, kan det være svangerskapsforgiftning. Jeg synes du burde kontakte jordmor eller lege og få tatt BT pluss urinprøve og en sjekk i dag, for å være på den sikre siden. Masse lykke til.
SusieQsi Skrevet 15. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2010 Tusen takk får svar..! Ringte til legen, og det ble haste time.. Mulig svangerskapsforgiftning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå