Puppemamma Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Kjøper dere ny madrass til vuggen også ? Blir jo en del soving i den på dagtid kan jeg se for meg... Hvor kjøper dere dette evnt? Har de det overalt hvor dem har madrasser til sprinkelseng?
Smil123 Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Hei Vi har akkurat fått malt ferdig en vugge vi skal ha til nurket i stua. Var litt forskjellige plasser for å se etter madrass for den vi har fulgte det ikke med... Eneste jeg fant var en skumgummimadrass på JYSK til 149 kr som jeg måtte klippe til (var for stor). Fant ingen andre alternativer.. Men jeg tenker det er ok for skal i tillegg ha en skinnfell over madrassen så... Barnet kommer ikke til å sove i den om natta... Og når jeg ser på madrassen i vogna er det jammen ikke tykke greiene det heller så satser på at det er godt nok!!!
Puppemamma Skrevet 15. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2010 Gjett hvem som skal på jysk en eldgammal vugge vi arver så regner ikke med at madrassen i den er spesielt ny når du har tenkt til å bruke skinnfell - bruker du det da under lakenet eller oppå?? madrassen i vogna er jaggu tynn ja. men der er det jo ikke plass til stort heller..
Piny Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 jeg fant vugge madrasser i flere ulike str på barnevognhuset rudo. Min vugge er 40X80 det fant jeg ikke men de hr i alle fall 40X90 og tror de hadde flerevalg og!! den kostet ca 200 kroner og har trekk utenpå som kan tas av og evt vaskes hvis ting kommer gjennom laken etc...
Smil123 Skrevet 15. november 2010 #5 Skrevet 15. november 2010 AhA!! Jeg har ikke Barnevognhuset Rudo her i byen jeg bor... Uansett madrassen fra JYSK er nå på plass ferdig klippet med nyvasket laken, oppi en ferdigmalt vugge:) Skinnfellen ligger oppå lakenet... Er såååå koselig å se på den vugga!! Men eneste jeg har fått høre av flere er at vi gjør oss en liten bjørnetjeneste om vi lar barnet bli "vugget" i søvn for da kan de fort bli for "bortskjemte" med det og ikke vil sovne i en vanlig seng etc...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå