kld Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Har alle i uke 35 + pakket og gjort klart bagen til sykehuset. Jeg føler at jeg er så treig med alt. Har liksom ikke hatt tid til å tenke på at jeg snart skal føde pga så mye arbeid i høst. Heldigvis bare 3 arbeidsdager igjen før permisjonen starter. Helt uvirkelig.
Isola&Lille+julegave Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Er i uke 37 og har ikke pakket... Det går nok sikkert bra likevel
Baby Bliss Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 Jeg hadde alt klart av lister på hva som skulle i bag´en da jeg var 30 uker på vei, men den ble ikke pakket før uke 38 (om jeg husker riktig). Nå er det to dager til termin og bag´en står der fortsatt... pakket og klar til både meg og lillegutt! Til slutt måtte jeg rett og slett sette dem inn i skapet... fikk på en måte litt nerver av å se på dem hver gang jeg gikk forbi dem i gangen! Hihi... ;P Poenget mitt var vel at jeg tror at så lenge du har klart for deg hva du vil ha med deg i bag´en (og gjerne har en liste så kjæresten kan pakke dersom du ikke klarer), går det nok helt fint! Skader jo ikke å ha i hus det du vil ha med også da... Lykke til!
Tusenbein08<3skrukketroll2010 Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 Vi har ikke pakket bagen enda, men skal nok ha noen saker klare fra idag.... Sambo syns det kanskje hadde vært litt lurt, siden jeg har begynt å modnes og har fått en åpning allerede... Har heller ikke fått gjort klart ting enda! Henger skikkelig etter denne gangen:P Er 2. gangs så ting kan jo plutselig sette inn... Går med bare litt små vonde tak, mensensmerter og vondt i ryggen.. Gjort det siden midt på dagen i går:/ Og jordmor sa det kunne sette inn når som helst, så her blir nok noen små saker pakket idag:) Er 35+6 forresten:/
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 15. november 2010 #5 Skrevet 15. november 2010 har ikke pakket... 10 dager til termin.. litt treg her å, mye annet jeg har gjort i stede! men hoved grunnen til at jeg ikke har pakket er at jeg ikke har vasket beibi tøyet enda(!) SKAL gjøres i dag!!! hehehe
Luna har født. Skrevet 15. november 2010 #6 Skrevet 15. november 2010 Pakk sier jeg bare. Ikke for tidlig i det hele tatt i uke 36... Ikke at jeg har født så tidlig, men sist klarte jeg av alle ting å somle så innmari at når jeg dro til føden 6 dager overtid hadde jeg ikke pakket. Mannen kom etter med noe rask av klær og jeg så ikke ut i måneskinn. Dårlig med toalettsaker og sminke ol, klær som var for trange osv osv.... Man vil jo helst føle seg litt vel på barsel? Nå er bagen klar, vært i flere uker:) Nye deilige kosedresser og fine farger, praktiske klær og deilige toalettsaker:) Og ikke minst fine små klær til jenta mi:)
kath gutt07 & jente10 Skrevet 15. november 2010 #7 Skrevet 15. november 2010 har ikke pakka... Rakk det ikke sist. Og klarte meg helt fint altså. Er i uke 37 nå.
mamma til lillingen Skrevet 15. november 2010 #8 Skrevet 15. november 2010 Har ikke pakka noe som helst enda, er 38 uker i dag.
<3<3November Prinsesse<3<3 Skrevet 15. november 2010 #9 Skrevet 15. november 2010 Er 37 uker, har pakket en del og lista er klar...men mannen min har ikke pakket sin bag-og han blir også boende på sykehuset...det ordner seg nok
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 15. november 2010 #10 Skrevet 15. november 2010 Er 36+3 og tenkte jeg skulle ta fram litt ting i dag! Man vet jo aldri. Føler jeg har litt mer kontroll enn samboeren. Vil ikke at han skal måtte lete etter klær til både mamma og baby.. Uansett bor vi rett ved sykehuset, så det er ikke noe stress egentlig. Men godt med det som er gjort!
magica fra tryll Skrevet 15. november 2010 #11 Skrevet 15. november 2010 Jeg er bare 33 uker og har ikke pakket..Jeg får det liksom aldri helt til jeg,-det meste jeg skal ha med meg bruker jeg jo til vanlig liksom. Bortsett fra ammebh,innlegg og babytøy da:)
Lillemy89 Skrevet 15. november 2010 #12 Skrevet 15. november 2010 jeg pakket baggen i går kveld. er uke 33+1 idag. etter som legene sier jeg meste sannsynlig føder innen en ukes tid nå. ¨vil jeg heller være klar til dagen er kommet =P
Gulljentene Skrevet 15. november 2010 #13 Skrevet 15. november 2010 Jeg pakket bagen i går kveld, og er idag 37+3 på vei, så ikke så rask her heller. Det var alle vondtene som skremte meg til å få ut fingeren Men har ikke med allverdens altså! Ammebh'er, ammeinnlegg i ull, morgenkåpe, to pysjer/kosedresser, en hettejakke, ekstra truse(får jo nettingtruser på sykehuset), klær til hjemreisen til baby samt sokker/votter dersom hun(?) blir kald på hender/føtter på barsel, kamera+lader, nattbind, purelan, ullsokker/strikketøfler til meg selv, ekstra t-skjorte til mannen, et par paracet, smokk. Resten må puttes oppi når tiden er inne...dvs helsekort+andre papirer, lommebok, mobil+lader, bok, energidrikk(kan da ikke drikke VARM powerade!!), kjeks og toalettsakene mine. Vi bor 10 minutters kjøring unna sykehuset, så tar ikke med hele livet mitt i bagen heller. Håper jeg unngår å bli på sykehuset mer enn 2-3 dager...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå