knekkebrød Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 4 dagen over her i dag og går inn i en natt der jeg ikke tror det skjer noe. Er 3. gangs og hadde ikke ventet dette overtidsspøkelset. Gruer meg bare ennå verre for fødsel for tenker jo ikke på no annet...
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Samme her... 4 dagen over, og jeg blir overrasket om noe skjer i natt. Jeg ble satt i gang 3 uker før termin sist gang og det ble en litt mer brutal fødsel enn jeg hadde ventet. Derfor har jeg vært så glad for at jeg ikke har utviklet svangerskapsforgiftning igjen slik at det kan starte av seg selv og jeg får en normal fødsel. Men nå har jeg begynt å bli redd for å bli satt i gang igjen... Uff... Vil ikke sutre men å gå over er ganske deprimerende og ikke minst slitsomt fysisk og psykisk. Vi får tenke positivt og håpe det starter helt ut av det blå i natt Lykke til
knekkebrød Skrevet 15. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2010 Skjedde det noe i natt? Ingenting her... absolutt ikke tegn overhodet på at noe skal skje. Og jeg vil heller ikke bli satt i gang.... Hm.
Breathless Mahony Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 7 dager over i dag.. merker ingenting.
knekkebrød Skrevet 15. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2010 7 dager.. er du tålmodig? Og kommer du deg rundt eller strander du i sofaen?
Breathless Mahony Skrevet 15. november 2010 #6 Skrevet 15. november 2010 Jeg er i kjempegod form, men vil jo ha ut baby nå. Vil helst ikke bli satt i gang..
Luna har født. Skrevet 15. november 2010 #7 Skrevet 15. november 2010 Jeg er ikke over ennå, har 18 dager igjen, men gikk 6 dager over sist. Ville bare sende en trøsteklem og fortelle at 6 dager over startet det med en kraftig vond rie uten forvarsel og helt ut av det blå med meg sist. Så det kan skje når som helst:) Lykke til, og håper dere føder snart, det fortjener dere:)
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 15. november 2010 #8 Skrevet 15. november 2010 Nei her skjedde det ingenting i natt... Sukk.. Tenkte jeg skulle PRØVE å gå en liten tur i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå