Tremo Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Da er perminsjonen over, og jeg skal på jobb i morra. Gutten min er blitt drøye 10 mnd, og i morra er det pappa som skal være hjemme med ham. Dette er vårt 3. barn, så jeg er ikke i tvil om at mannen min kommer til å klare dette strålende, men gutten er blitt en skikkelig mammagutt, og jeg gruer meg til å måtte være borte fra ham en hel arbeidsdag:( Ja, ja. Nå må jeg legge meg om jeg ikke skal bli helt utslitt i morgen. Måtte bare klage litt først... Vet jo dette kommer til å gå seg til(det har jo gått helt fint med de to eldste:), men er litt trist at permisjonstiden og er over for min del. Kommer til å savne gutten min i morra, ja
abella Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Uff, vet hvordan det er. Jeg begynte å jobbe igjen da Knerten var 8 måneder, da pappaen skulle være hjemme et halvt år. Synes det var helt forferdelig, og synes fortsatt det er ganske ille etter å ha jobbet i 3 måneder! Jeg ser han jo altfor lite... :-( Men, men vi får se hva som skjer. Håper på barnehageplass fra februar, da skal pappaen begynne å jobbe igjen, og her vi bor er det veldig vanskelig med barnehageplasser, så plutselig kan alt snu.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå