Mammie88 Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Når bestille lege time, er tredje gangs. husker ikke når jeg sist hadde mens, har vært veldig uregelmessig etter jeg fikk lille jenta mi for over 1 år siden . Kan jeg be om en ul ?
2 gutter og 1 jente Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 tror det er vanlig med en kontroll når man er 8 uker på vei. da tar de en del blodprøver etc. jeg har ihvertfall vært på kontroll da med alle mine. men det varierer vell også fra lege til lege. Jeg fikk ultralyd de to siste gangene siden jeg ikke visste når jeg ble gravid og var så uregelmessig. Degge gangen tok jeg el-test, så nå har jeg full kontroll.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 14. november 2010 #3 Skrevet 14. november 2010 Ring legekontoret og si det som det er så sender de deg sikkert på UL Tenkte selv å ringe og si ifra for jeg vet heller ikke helt antall uker!
Mammie88 Skrevet 14. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2010 men hvilke uke kan man se baby best ? er sikkert rund 5-8 uker på vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå