Gå til innhold

Hvor mange jobber 100%?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg jobber nesten 100%. Har en turnusarbeidende mann som er borte to uker i slengen. Da jobber jeg 2 dager i uka. Ellers driver jeg gård, studerer 50%, og har to små unger i tillegg.

Går helt fint det, selv om jeg blir litt sliten noen dager når mannen min er bortreist. :-)

Fortsetter under...

Jeg er 13+5 i dag, har en 5 åring (i barnehage), jobber på barneskole i 80% til vanlig, men er redusert til 40% på kraftigbekkenløsning (siden uke 9!!!) Har også en mann som støtt og stadig reiser med jobben. Når jeg allerde i uke 9 måtte ligge resten av ettermiddagen og kvelden med kraftige smerter etter jobb, ble legen min og jeg enig om at det ikke kunne fortsette i 80%...Da jeg til tider også er alene med storebror. Har en veldig fysisk jobb (særlig første halvdel av jobbdagen, med en krevende spesialelev). Godt å jobbe redusert. Og det hjelper på bekkenet for min del ;)

Jeg er 15 uker på vei, og jobber 80% som sykepleier. Jobben er ekstremt hektisk, så jeg tar en uke av gangen og ser hvordan det går. Jeg er utrolig sliten og trøtt i dette svangerskapet, samt har kastet opp hver dag inntil nå nylig. Har en toåring hjemme også.

Annonse

jeg jobber også i barnehage 100%, så her er det full rulle... har også en treåring som krever sitt... prøver og slappe av i helgene, men kjenner atgjeg får gjort mere da, så jeg flyr rundt og rydder og vasker og ordner og styrer... litt redebygging inne i bildet her også da...

Jeg jobber fra 80-100% natt på sykehjem alt etter hvor mange ekstravakter jeg får. Syns det er tungt innimellom, men nå er det ikke så aaaalt for mange ukene igjen til permisjon. Får god behandling av naprapat for bekkenløsning så holder nok enda :) Har barn på snart 13 år, 10 år og 1 år ifra før så er full rulle hjemme hos oss :) Er 22+5 uker

Jobbet 100% i barnehage frem til i dag. Første dag borte i dag og blir nok sykmeldt. Kraftig bl fremme og klarer ikke gå eller stå. Klar for rullestolen...Veldig kjedelig siden jeg ellers er frisk som en fisk. Har ikke vært trøtt eller sliten på flere uker.

Er 17+2 i dag og synes det er alt for tidlig med sykmelding. Men må man så må man.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...