miminka Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Jeg jobber redusert nå av helt andre grunner, og skal opp i full stilling om få uker, dette er viktig for at økonomien skal gå rundt. Er litt nervøs for hvordan jeg skal makte det, har også barn fra før. Hvordan er det for dere?
løveprinsen <3 Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Jeg jobber 100% og har en 2 åring i huset:) Går veldig bra det. Er i morgen 15+0
Gjest Tutt1-2-3! Skrevet 14. november 2010 #3 Skrevet 14. november 2010 Jeg jobber godt og vel 100%. Har en liten stilling på gamlehjem, men får masse vakter både der og i hjemmesykepleien. Har to gutter på 10 og 3 hjemme, og er innimellom veldig sliten. Mye annet som må gjøres også.. Men det er penger vi lever av, så jeg håper å kunne fortsette sånn ihvertfall fram til nyttår. Noe som for øyeblikket ser litt usikkert ut pga gjentatte blødninger... Blir vel desverre en sykemelding nå... Er 15+2 i dag
♥Mammatil3små♥ Skrevet 14. november 2010 #4 Skrevet 14. november 2010 Hei:) Jeg jobber 100% nå... Var sykmeldt fra uke 12-18 pga. truende abort, men har jobbet 100% før og etterpå (er i uke 24 nå)... Det fungerer helt greit, men er veldig sliten når jeg kommer hjem. Sovner som regel på sofaen rett etter jeg har fått ungene i seng... Men tar meg en fridag sånn innimellom... Hvis jeg skal til jordmor f.eks. så tar jeg fri hele dagen, så får jeg slappe av litt også... Vi står og går stort sett hele dagene på jobb, og merker att bekkenet har begynt å krangle litt også(har ikke vært plaget med det med de andre to,så håpte jeg skulle være heldig denne gangen også)... Er glad for att det går så greit å jobbe fullt, men må ærlig innrømme att jeg gleder meg veldig til permisjon...
strekkmerketrollet Skrevet 14. november 2010 #5 Skrevet 14. november 2010 Hei Jeg har jobbet 100% fram til onsdag i denne uka som gikk. Har 2 barn (3 og 4år) fra før. Har gått ok, men har slitt mye med bekkenet i det siste.... så nå (onsdag) ble jeg sykemeldt 60%... klarer snart ikke å løfte den ene foten 0.5cm fra gulvet engang Bekkenløsning sucks!! Er 27+6
2blå1rosa+spire Skrevet 15. november 2010 #6 Skrevet 15. november 2010 Alt går så lenge en er instilt på det, jeg prøver å redusere litt på ekstragjøremål på kvelder og helger, så jeg får tatt meg litt inn igjen. Jobber 100%, og har gjort det hele tiden, tross mye kvalme og nå bekken/ryggsmerter. Har tre barn hjemme, 2, 4 og 6 år, så det er livlig i heimen...
vennendin Skrevet 15. november 2010 #7 Skrevet 15. november 2010 Jeg er 25 uker på vei. jobber 100% og har ikke planer om noe annet heller før jeg går ut i permisjon. har en på 4 og 1 år hjemme.. sovner samtidig som de om kvelden Men går vel litt på viljen også så lenge bekkenet eller andre ting ikke kødder seg. Jeg har en ganske tung jobb og kjenner jo at det blir tyngre og tyngre. Magen er bare iveien til tider Men går ikke ned i % av den grunn..
uhhuhher Skrevet 15. november 2010 #8 Skrevet 15. november 2010 Jobber 100 %, men har ikke unger og sitter ved PCen hele dagen, så jobben er ikke så slitsom. :-)
Marsipan Skrevet 15. november 2010 #9 Skrevet 15. november 2010 Jobber 100 %, har vondt for å gå og stå lenge, så jeg er glad jeg kan sitte foran pcen og jobbe. Arbeidsgiver stiller med alt jeg måtte trenge av evt. hjelpemidler. Har ingen barn fra før.
lillespiren2:) Skrevet 15. november 2010 #10 Skrevet 15. november 2010 jeg jobber 100 %, og håper jeg får fortsette med det så lenge ikke noe tilsier at jeg må ned i stilling. var veldig heldig i mitt forige svangerskap, ingen kvalme og ingen bekkenløsning. og jobbet helt frem til permisjonen. denne gangen føler jeg meg nesten like heldig, bortsett fra at jeg har en liten skade i ryggen ( etter en fallulykke) heldigvis for meg har jeg en aktiv jobb med fysisk aktivitet, noe jeg kjenner fungerer best på min rygg. arb giveren min er også flink til å ta vare på meg, og har ofte samtaler med meg,noe jeg føler hjelper på motivasjonen min. har en aktiv 2 åring hjemme, som også krever en tilstedeværende mamma, i hvertfall siden pappaen er mye borte på jobb.. håper jeg greier å være en god mamma og samtidig fungere i jobben min så lenge som mulig. sørger for å få masse søvn, og legger meg gjerne samtidig som sønnen min,slik at jeg våkner uthvilt om morgenen. Er foresten 20 uker på vei.
LeJean Skrevet 15. november 2010 #11 Skrevet 15. november 2010 20 uker på vei og jobber fortsatt 100% på bensinstasjon. Har en begynnende bekkenløsning, anemi og B12 mangel. Hadde av og til vært fint med litt mer fri, men samtidig er det gøy å ha noe å gå til hver dag og ikke bare sitte hjemme
2*prinsesser Skrevet 15. november 2010 #12 Skrevet 15. november 2010 100 % 14+1 5 åring hjemme Jobbet helt til permisjonen med førsteman, men merker jeg er sliten etter en dag på jobb. Hadde vært deilig å legge seg flat på gulvet 30 min midt på dagen, men jeg ville vel fått noen rare blikk Satser alikevel på å jobbe ut tiden denne gangen også.
Cosi Skrevet 15. november 2010 #13 Skrevet 15. november 2010 Jeg er 16+0 og jobber i 100% i barnehage + at jeg har 75% studie. Noen dager er jeg mer sliten enn andre og jeg må innrømme at det kan være tungt å sette seg ned å studere etter jobb, men om jeg slapper litt av etter jobb går det som regel bra. Jeg har ingen andre barn fra før, så dette blir mitt første barn. Jeg er heldig og er ikke kvalm og har ikke bekkenløsning så håper formen fortsetter slik. Det viktigste tror jeg er å lytte til sin egen kropp og hvile de dagene man kjenner seg ekstra sliten..
Lukas <3 Ella <3 Skrevet 15. november 2010 #14 Skrevet 15. november 2010 jeg er i uke 14 og jobber også 100% i barnehage! formen er heldigvis like bra som sist gang jeg var gravid,og da jobbet jeg fullt frem til 2 uker før permisjonen(fikk influensa som slo meg helt ut) så håper formen holder seg sånn denne gangen å!
lillespire2011 Skrevet 15. november 2010 #15 Skrevet 15. november 2010 Jeg jobber 100% i bhg og tillegg er jeg kronisk syk. Er i uke 19+1. Men alt er bare bra med meg
Melkekartong Skrevet 16. november 2010 #16 Skrevet 16. november 2010 Jeg jobber 100% i butikk. Går og står på betonggulv 7,5 timer daglig. Går helt greit det så lenge jeg er på jobb, men det går jo litt utover dagen ellers. Har ikke energi til noe særlig mer. Har en 5åring hjemme.
bokormamma Skrevet 16. november 2010 #17 Skrevet 16. november 2010 Jobber 100% tilsammen, halvparten som journalist og halvparten som forfatter/redaktør. Kan heldigvis styre den siste 50% som jeg vil ifht når jeg jobber osv, noe som er greit ettersom hjertet mitt fjusker litt. Målet er å greie dette ut andre trimester i alle fall, så få vi vurdere hjertet og bekkenet underveis.
mars172011 Skrevet 16. november 2010 #18 Skrevet 16. november 2010 Jeg jobber også på bensinstasjon og er 24 uker på vei, men har vært sykemeldt siden uke 7 ca tror jeg først pga hyperemesis og nå fordi jg tror jeg har bekkenløsning. Men jeg kommer absolutt ikke til å klare å gå tilbake på jobb siden vi bare står hele dagen og løper rundt, ikke mulighet for tilrettelegging heller. Skjønner virkelig ikke hvordan du klarer det =P hehe Jeg blir sliten bare av å tenke på det.
flysnuse Skrevet 16. november 2010 #19 Skrevet 16. november 2010 jeg jobber å 100 % å har planer å gjøre det så lenge det er mulig har en på 4 hjemme,å bekkenløsningen har begynnt ,ikke vær dag enda heldigvis. har ellers ikke "plager"
#Aurora har tre gutter# Skrevet 16. november 2010 #21 Skrevet 16. november 2010 jobber100% er i en barnehage...fullrulle dagen lang.Har to gutt på 3,5år og en på 2,5år.+ to hunder..hehe. Er 19+1uker
lillespiren2:) Skrevet 16. november 2010 #22 Skrevet 16. november 2010 mange barnehagefolk her ser jeg:) jeg skreiv lengre oppe,men skreiv vel ikke at jeg også jobber i barnehage som førskolelærer.
Født 19.04.11 Skrevet 17. november 2010 #23 Skrevet 17. november 2010 Full fart her også.....100% som sykepleier, 1 barn i barnehage og en i 2. klasse + 1 hund hjemme:-9 Er 19 +3-
Popelko Skrevet 17. november 2010 #24 Skrevet 17. november 2010 Jeg har egentlig en stilling på 50-70%, men nå jobber jeg 100%. Har en 2-åring hjemme, og er 16 uker i morgen. Går i grunn greit, men har en del vondt i ryggen, og er veeldig sliten om dagen. Synes det er trist å være så mye borte fra guttungen, men er bare for en periode det skal være sånn
Popelko Skrevet 17. november 2010 #25 Skrevet 17. november 2010 Jeg har egentlig en stilling på 50-70%, men nå jobber jeg 100%. Har en 2-åring hjemme, og er 16 uker i morgen. Går i grunn greit, men har en del vondt i ryggen, og er veeldig sliten om dagen. Synes det er trist å være så mye borte fra guttungen, men er bare for en periode det skal være sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå