Gå til innhold

hjelp-gutten vår, 3 år, nekter å bæsje på do!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har sluttet med bleie om dagen, men nekter å bæsje på do..vil ha på bleie og bæsje i den på rommet sitt!

råd anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha.. huff da! du kan jo lage et skjema der han skal få et klistremerke/stjerne for hver gang han er flink og bæsjer i do. og så kan dere avtale en premie han skal få når han har gjort det 5 ganger? eksempel lage vafler el.

beste tipset jeg kom på!

Skrevet

Der helt normalt

Hadde en kolega som fortalte at datteren ba om å få på bleie og gikk i en krok og bæsja. Noe jeg uten barn syns var merkelig.

Har senere hørt flere slike historier

Vår gutt slutta med bleie, relativt fort fra vi begynte å slutte, men helt i starten var han ikke helt med, ville helst ha på bleie og tisset i do men bæsja helst i bleia.

Husker så godt den dagen han slutta helt. Vi var i bursdag og gutten min sa han måtte bæsje, gikk på do og satte seg. Satt der nesten halve bursdagen litt på og av og så tilslutt hadde han bæsja i do.

Så var det løst og fra den dagen gikk alt i do.

Vi prøvde litt klistremerke belønning, men jeg får ikke det til. Det blir så mye mas om flere enn ett, hver gang selv om han bare får 1. så jeg har aldri fiksa det, men hører mange suksesshistorier med belønningssystem

Så det er normalt og det går over før eller senere, selv om det er litt slitsomt noen ganger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...