Sadie *Mamman til Johanne* Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Gleder meg! har noen vært på det ? hvordan er det ?
mamman til to gutter Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 I prinsippet er det vanlig kino, bare med svakt lys på og dempet lyd. Jeg har vært på det et sted hvor det kommer få, vi har vært maks 10 voksne der og hatt god plass til å ha med vogner inn i salen osv. I Oslo vet jeg det er trangt om plassen og ingen mulighet for å ha med vognene inn. Jeg kan også tenke meg at det er mer bråk i Oslo ettersom det er flere babyer der.
Hanna30 Skrevet 14. november 2010 #3 Skrevet 14. november 2010 I Trondheim kan du ikke ta med vognene inn i salen, men man får plassert dem i nabosalen (har med brannsikkerhet å gjøre). Man får to seter reservert, så kan ta med vognbagen eller noe som babyen kan sove i på setet ved siden av. Utenfor kinosalen står det stellebord og mikrobølgeovn, veldig kjekt:) Vet ikke om det er likens overalt, men synes det er bra tilrettelagt i Trondheim iallefall!
Sadie *Mamman til Johanne* Skrevet 15. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2010 Så bra opplegg :-) skal i Oslo.. mener å ha hørt de ikke har micro, så får kjøre blandemetoden når det er mat og ellers ta med vognbag inn. Blir spennende takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå