Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Tenkte på dette en dag. Huntonitplater vil være det samme helvete i 2020 som furu er nå
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Heldigvis er smartpanel lett å rive ned. Vi har nettopp pusset opp et hus som sist ble pusset opp da koreapanel var inn. Det er et helvete å få av veggen!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #4 Skrevet 14. november 2010 Sikkert. Men lett å tapetsere, male osv.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #5 Skrevet 14. november 2010 Koreapanel var 60- og 70-tallets furuhelvete...
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #6 Skrevet 14. november 2010 Tapete smartPANEL? Lykke til... (Mye sparkling!)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #7 Skrevet 14. november 2010 Vi har nettopp kjøpt hus med koreapanel i flere rom. Grunnet tidspress og baby midt i det hele blir vi nødt til å leve med det en stund. Håper virkelig det kan males i det minste, så det blir utholdelig til vi får gjort noe mer med det.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #8 Skrevet 14. november 2010 Har malt koreapanel med bra resultat. Eneste minuset er at det er ulik bredde, annenhver smal, annenhver bred... ikke så pent det
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #9 Skrevet 14. november 2010 Høres godt nok ut. Vi har en mnd på oss og hurtigrenovere det mest nødvendige fra vi overtar huset og til babyen kommer, så skal vi flytte inn med nyfødt. Satser på å male dem da, så fokus kan ligge på mer akutte ting ellers i huset. Alt som kan vente må vente til sommeren.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #10 Skrevet 14. november 2010 Da er ifi.no siden for deg Masse gode tips til oppussing...bl.annet maling av koreapanel:)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #11 Skrevet 14. november 2010 Ååå takk snille fremmede! Håper det kommer masse god karma din vei!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #12 Skrevet 14. november 2010 Bare hyggelig,du:) Og lykke til med oppussing:)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #13 Skrevet 15. november 2010 Ja, men gud så lettvint å skru opp og ta ned. Kan ihvertfall ikke la vær å benytte meg av ting fordi det vil oppleves som tragisk om 10 år
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #14 Skrevet 15. november 2010 Vi sparklet koreapanelen og la miljøstrie over og malte. Litt jobb, men enklere enn å prøve å få faenskapet ned fra veggen. Ble veldig fint!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #15 Skrevet 15. november 2010 Haha, ja... Om et par ti-år kommer alle hus med disse 'liksom-malt-panel'-platene på veggene til å se like triste ut som 60-70-tallets orange/gule/brune-periode (med teak og full pakke...), eller 80-tallets sort/neonfarger og 90-tallets helpanel, halvpanel, bonderødt, mørkegrønt og mørkeblått. Jeg styrer unna smartpanel, men det er mest fordi det ville blitt en total kræsj med mine overmalte 60-tallsvegger Vi preges av motebildet, og det betyr fortsatt kaffe latté, jordfarger, kontrastvegger, smartpanel på vegger og tak, spotter i tak, etc. Jeg har forsøkt å holde meg litt unna det som 'alle andre' har, men det er jammen ikke lett.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #16 Skrevet 15. november 2010 Ikke det at det er noe galt med smartpanel. Veldig lettvint, smikk, smokk så er det oppe Men som du sier, 08:16, vi preges av motebildet. Vi syntes jo furuhelvetet var vakker når det stod på, det samme med feks. 70-tallets hulen- brun interiør. Så det blir jo sikkert slik med smartpanelen og. Selv valgte vi tapet, dette er jo enda mer lettvint en smartpanel og så har man jo så mange muligheter og mye å velge i. Litt "kjedelig" med smartpanel i alle rom kanskje??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå