Treningsmamma har født ♥ Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Jeg kan ikke helt tro det. Tok en quick respons test i stad (kveld) og den viser en svak svak strek. Jeg går på minipille og vi skal egentlig vente med barn nr 3. Er litt i småsjokk nå, men etter en rekek symptomer den siste uken begynte jeg å ane noe. Har skikkelige stikkinger, murringer, sliten/vond korsrygg, trøtt (ZZzzz) og i dag er brystene ømme også. Har ikke IKM før mot slutten av uken- har hatt litt ustabile sykluser i det siste så er ikke helt hundre prosent sikker på nøyaktig dag. Vet virkelig ikke helt hvordan mannen vil reagere da vi er midt oppe i husbygging. Tenker at jeg tar en test til litt senere i uka for å være helt sikker før jeg forteller han nyheten. Selv om ikke tidspunktet er topp er jeg utrolig glad og tenker at dette er et sunnhetstegn Mistet faktisk en spire i vinter i uke 6 og begynte på prevansjon etter dette.
katrineev Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 så gøy gfratulerer! jeg tror aldri det passer helt 100% å få barn. og det er da bare bar nyheter i gode fine forhold hadde sagt det til mannen jeg
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 14. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2010 Takk for det Huff ja, vet at det aldri passer, men akkurat nå passer det ekstra dårlig, men jo mer jeg tenker på det jo lykkeligere blir jeg ))) Jeg er gravid igjen )
Mormedmangesmå Skrevet 14. november 2010 #4 Skrevet 14. november 2010 ikke bare jeg som har den opplevelsen idag ser jeg:) har 3 små gull fra før. går på minipille, men har liksom hatt en murrende følelse av at noe var i gjære de siste dagene. tok en test idag og da poppet det fram en svaaaak svak strek, men jeg ser den:p vet ikke om det er bare testen som ikke er helt i orden, eller om jeg faktisk er gravid, selv om jeg helst tror sistnevnte:p
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 14. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2010 Oj, så spennende. Og 3 små allerede Er det langt mellom dine? Tror nok at vi bare må tenke positivt på at det kommer et barn til i løpet av neste sommer Syntes det er skummelt, men samtidig så urolig fantastisk. (Har byttet nick)
Mormedmangesmå Skrevet 14. november 2010 #6 Skrevet 14. november 2010 nei jeg har 15/16 mnd mellom hver;) travle dager, men trives veldig godt med det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå