myboylollypop Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 ..og får man tilbakebetalt barnetrygd fra den mnd barnet er født? kommer barnetrygden automatisk?
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Barnetrygden skal komme automatisk hvis du bor i Norge. Jeg fødte 17. juni og vi fikk ikke penger for juni. Det startet i juli, men pengene kom ikke før august. Jeg husker ikke hvor lang tid det tok før vi fikk papirene, men jeg mener det tok et par uker. De skal være retunert før babyen er 6mnd, så haster ikke akkurat! :-)
Lykkemin Skrevet 14. november 2010 #3 Skrevet 14. november 2010 er nok rett rundt hjørnet.. vi fikk etter ca to uker.. barnetrygden kommer automatisk og kommer fra mnd etter babyen er født..
cadence Skrevet 14. november 2010 #4 Skrevet 14. november 2010 Frøkna mi ble født 24 oktober, og har heller ikke fått noe personnummer eller navneskjema enda. TTT (Ting Tar Tid)..
Lykkemin Skrevet 14. november 2010 #5 Skrevet 14. november 2010 prinsen vår ble født 09. okt og tok ca to uker før vi fikk papirene og mottok fødselsattesten hans på fredagen så kommer nok snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå