Jente09&Jente12:) Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Sitter her i sofaen min og tenkte gu skal ikke mensen komme snart? så når eg sjekket på kalenderen så skulle eg hatt den 7 nov og i dag er det faktisk 14nov!!!! hmmm merkelig:). Så bladde eg kalenderen noen md tilbake og da lå eg merke til at ifra juni så har mensen faktisk kommet hver gang den 7. Altså 7juni, 7juli, 7aug,7sept, 7 okt har eg fått mensen så no er eg jo en uke over!!! What?. Er eg gravid? nei mensen kommer sikkert, eg vet at kroppen kan lure oss for man er har sååååå lyst til å bli gravid vettu. Tror eg venter noen dager til før eg kjøper en test. Men vil eg klare å vente? hehehe herregud eg klarer ikke å tenke på noe annet!!!. Eg begynner jo allerede å få symtomer vettu hahaha, brystene er faktisk ømme, magen er rar,eg spiser som aldri før og er trøttere enn noen gang!!! nei no lurer eg meg selv her hehehe. Eg får bare vente noen dager til så kjøper eg meg en test. Krysser fingrer og tær på at det sitter en spire inni der:o). Lykke til dere andre:O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå