Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #1 Del Skrevet 14. november 2010 "Reklame for kommersielle produkter og selskaper er ikke tillatt. Dette innebærer at man ikke har lov til å ha i nickene sine navn på foretak som man driver, eller legge ut egenreklame for egne foretak på forumene." Er ikke dette tilstrekkelig for å slette innlegg fra Rosene på dette forumet? Forklar! Det er mange som er lei gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #2 Del Skrevet 17. november 2010 Så lenge en person,tilbyr sine tjenster gratis ,og ikke reklamerer er det da fult lovlig å være her. Rosene har ikke gjørt noe galt her. Er du lei,kan du gå inn på et aent forum. Hun har like rett til å være her som du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #3 Del Skrevet 17. november 2010 Skriver du om deg selv i tredje person nå igjen?? Alle som vet hvem du er, ser at det er deg..litt for dumme skrivefeil. Skal du late som du er en annen, råder jeg deg til å ta et norskkurs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #4 Del Skrevet 18. november 2010 Hun spammer ned hele anonymforumet..kan dere ikke be henne holde seg til spåforum i det minste?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 18. november 2010 #5 Del Skrevet 18. november 2010 Hei Rosene. Er det ikke rart å skrive om seg selv i tredjeperson? Har sendt deg en mail. Til dere andre: Fint at dere sier i fra. Jeg tar over herifra! Elin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #6 Del Skrevet 18. november 2010 http://www.barnimagen.com/forum/thread/142513240 Regner med hun kommer til å forsvare seg selv med nebb og klør, så; bare et eksempel for hvordan hun reklamerer for sine tjenester, som hun tar betalt for.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mor Løvehjerte Skrevet 19. november 2010 #7 Del Skrevet 19. november 2010 Takk! Jeg kommer overhodet ikke til å finne meg et annet forum, og hvis det er tilfelle at du har lov å være her og reklamere for din egen bedrift, Rosene, til tross for vedtektene til Din Baby, så værsågod til deg også. Men da syns jeg de er vanskelige å tolke. Tror ikke hensikten var at folk skulle spamme dette forumet med sånne ting som du driver med. Hilsen hun på toppen som feiltrykka på anonymknappen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå