tussa10 Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Her er mini blitt 3,5 mnd. De siste par ukene har hun både siklet og tygget på hendene sine konstant. Mistenker at det er tenner på vei, eller er det litt tidlig? Lurer også på om vi er inne i en ny periode med økedøgn. Blir jo aldri mett om kvelden jo! Riktignok ikke så ille som første perioden, men slitsomt nok uansett. Frister stort å begynne med tillegg/velling, selv om jeg i utgangspunktet hadde tenkt å holde ut litt til... Så da får vi vel heller være litt sofaslitere. Hvordan står det til med dere andre om dagen?
Gullblomst Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Min er 3 mnd og 9 dager. Vi er også inne i en økeperiode. Før spiste han 1 til 2 ganger i løpet av natta; nå 5 ganger. Håper det går over snart. Fullammet til 6 mnd med eldste mann og planlegger å gjøre det samme nå. Ellers så driver min også å putter hendene i munnen, så vi får se om tennene er på vei. Ellers så har vi fått fin rytme på dagen. Sover fra 20-09 (med spising innimellom selvfølgelig). 4 blunder i løpet av dagen hver på ca 1 time. Han smiler og er ivrig på å prate. Koselig tid dette her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå