puzekatt Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Hei Vi er ett par som skal gjennom IVF-behandlig. vi venter på time til å komme inn i Haugesund.(er nervøs) Er det noen som har vært der? Og vet hvor fort man får komme inn? Jeg lurer også på om det er noen som vet om de setter inn flere egg om ønskelig eller om det bare er 1 ett?? Hilsen Ferskingen- Håper noen kan svare meg.
Mazza** Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 aldri vært i haugesund så aner ikke noe om det. Angående egg er det stort sett 1 egg første gang på ferskt forsøk, og 2 på fryseforsøk hvis man får det. Men vet at klinikkene gjør litt forskjellig altså. Også kommer det litt ann på alderen din...er du over 35 kan du få sjansen til 2 på forsøkene.
puzekatt Skrevet 14. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2010 Ok. Jeg er 27. (problemet er ikke hos meg). Men vi har ett ønske om å få satt inn 2 egg i håp om at begge, eller vertfall ett griper seg fast. Men er usikker på om klinikkene gjør dette. men det er vertfall noe vi skal spørre om. Har du selv gått gjennom IVF? Jeg kjenner nå som vi har fått bekreftelse på at det blir IVF behandlig, merker jeg at jeg begynne å bli nervøs. Siden det nærmer seg. Tusen takk for at du tok deg tid til åsvare meg. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå