Gå til innhold

Vanlig med mindre bevegelse i magen de siste ukene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med 23 dager til termin, så merker jeg nå at det er betydelig mindre aktivitet i magen. Er dette vanlig ?

Blir jo litt bekymret når aktiviteten har sunket så mye, samtidig så har jeg jo hørt at det kan være vanlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg på også.. har 25 dager igjen, og er betydelig mindre aktivitet.. Men om jeg dytter på rumpa hans og "plager" han litt så gir han tegn til at han er der ;) men blir jo litt bekymret ....

Skrevet

Jeg har motsatt problem jeg... Har 28 dager til termin og så sykt mye bevegelser at jeg sliter med søvn og BL bl.a VM i turning konstant... Men ja det er jo vanlig at babyen roer seg før fødsel, en ting er jo mindre plass en annen ting er jo forberedelser til fødsel. + førstegangsfødende merker på en måte ikke alt som flergangsfødende gjør sies det hvertfall.... Bare dere kjenner aktivitet daglig, gjerne flere ganger daglig har dere ingen grunn til bekymring :) Hvis dere er skeptiske til om dere har kjent noe så fp i dere noe med sukker altså brus eller snop e.l -> kaffe og se om du merker noe aktivitet da. Gjør du derimot ikke det skal du ringe føden/JM snarest mulig.

Skrevet

det er heilt normalt at det er mindre bevegelse men du skal kjenne at det er bevegelse hverdag

Skrevet

Vil tro det er ganske vanlig med tanke på plassmangel i magen :) Men vær veldig obs hvis dere syns dere kjenner for lite liv da jenter, ingen vits å risikere noe når vi har kommet så langt :) Jeg syns det fortsatt er mye liv i magen jeg :) 19 dager igjen nå! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...