Therese ❤️ 3 ønsker å bli 4 ❤️ Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Jeg sjekker ikke livmortappen daglig, men en gang i blant gjennom syklusen. Den har alltid vært hard etter el og fram til mensen, men nå var den myk?? Kan det være et graviditets tegn??
Cryst@l Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Jeg mener det er det som står på pernille.no. Krysser fingrene :)
Therese ❤️ 3 ønsker å bli 4 ❤️ Skrevet 14. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2010 Det er så utrolig spennende!! ) Dagene går aaaaalt for sakte..
Cryst@l Skrevet 14. november 2010 #4 Skrevet 14. november 2010 Jeg vet Mest lyst å sove i 2 uker..hehe.. har ikm da:)
Lillemy36 Skrevet 14. november 2010 #5 Skrevet 14. november 2010 Jeg har jevnlig sjekket livmor tappen mellom EL og ikm, forskjellen denne gangen da jeg var gravid var; Hvis man ser for seg tappen som to småtapper delt med livmormunningen (sprekk for dem som har født før), så var den ene delen større enn den andre, nesten som en spiss nesetipp:-) Vet ikke om det var forståelig?? men som det står på pernilleinfo er at det er forskjellig fra person til person:-)
Cryst@l Skrevet 14. november 2010 #6 Skrevet 14. november 2010 Men jeg lurer på en ting,.. Kommer tappen ''ned'' igjen hos dere? Jeg merker at den går opp, men har kommet ned gjen. Når har den ikke det.. Men El testen var kjempe sterk no og det var den for 6 dager siden også og det har vært kluss med syklusen siden eg sluttet på pillen i august så ingen garanti for at eg har hatt el enda egentlig.. Blir gaaal!!
Carina har to små gull Skrevet 14. november 2010 #7 Skrevet 14. november 2010 På pernilleinfo tår det attappen skal vre lukket ved graviditet. Jeg hadde åpen livmor tapp til rundt uke 8-9, først da lukket den seg helt og trakk seg langt opp. Er vel veldig individuelt om hvordan tappen er tror jeg. Eneste jeg var sikker på var når jeg hadde el.
bamsemomsen Skrevet 14. november 2010 #8 Skrevet 14. november 2010 hvordan skjekker man den tappen da? jeg har prøvd å finne det ut lenge or har lyst å skjekke men har ikke fått det til
Cryst@l Skrevet 14. november 2010 #9 Skrevet 14. november 2010 Har du vært på pernille.no og sett? der står det litt greit. Eg har aldri funnet helt ut av det, sånn med hard og myk eller åpen lukket så eg er ikke helt dreven. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå