emili78 Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Jeg klarer ikke glede meg helt over at jeg er gravid ennå, er alt for tidlig synes jeg. Jeg er 5 uker og noen dager på vei. Føler det er alt for tidlig å glede seg ennå... Flere som har det sånn?
mamma til twins Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Absolutt! Tar det med en stor klype salt, enn så lenge..
2 gutter og 1 jente Skrevet 14. november 2010 #3 Skrevet 14. november 2010 ja etter en MA i sensommer så er jeg langt mere forsiktig med gleden over dette. Før har jeg ropt det ut med en gang, men nå er jeg egentlig mest redd.... (venter tredjemann nå, så min fjerde graviditet)
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 14. november 2010 #4 Skrevet 14. november 2010 alt ser greit ut med meg, jeg har vært på ul og sett der er en bebis og er over i 2. tri neste uke. Jeg er kvalm hele tida. Likevel fatter jeg ikke at jeg er gravid (var ikke akkurat planlagt for å si det sånn, og det passer ganske dårlig akkurat nå). Jeg klarer ikke helt forholde meg til at det er en bebis til her til sommeren. Men det begynner vel å synke inn snart får en tro... Og jeg er jo glad for å være gravid, for all del. Vi sleit skikkelig lenge med å få til nr 1, så er jo greit at vi slapp den runda der denne gangen. Men likevel... gleden kommer nok etterhvert...
Mor Bolla Skrevet 14. november 2010 #5 Skrevet 14. november 2010 Joda - samtidig som jeg er kjempeglad har jeg respekt for og tenker realistisk rundt at det absolutt ikke er noen garanti for noen ting som helst... Men prøver jo å tenke positivt da, hvis ikke blir hverdagen for kjip rett og slett.
kokosyklus Skrevet 14. november 2010 #6 Skrevet 14. november 2010 Jeg går ikke rindt og gleder meg ennå nei. Jeg er i uke 9 nå og er vel ganske kynisk i forhold til dette. Tar ting helt med ro og vet at det kan gå galt fortsatt. Kommer nok ikke til å være helt rolig før etter ul i uke 18, når jeg vet at alt er på plass. Men rundt uke 14 kan jeg sikkert begynne å slappe av, så lenge magen vokser., Vi har diskutert tidlig ul, men for oss blri det for mange etiske spørsmpl rundt det til at det er noe å gøede seg til. Vi fat ut a vi helst ikek vil vite og vente til ordinær ul. Så ja, man kan vel si at vi tar det rolig som skjæra på tunet:)
kokosyklus Skrevet 14. november 2010 #7 Skrevet 14. november 2010 oj, det var alt for mange skrivefeil... Går unna:)
Blæddieblue Skrevet 14. november 2010 #8 Skrevet 14. november 2010 Jeg er 5 fullgåtte uker i dag. Jeg er glad, men vet jo at det er en sjans for at det ikke går bra, men da er det en mening med det, tenker jeg!
Gjest Lenchen J98, J08 Skrevet 14. november 2010 #9 Skrevet 14. november 2010 Jeg slipper heller ikke gleden løs etter å ha hatt en abort i uke 14 i august i år. Denne gangen er jeg henvist til tidlig ultralyd, selv om sjansene for en ny abort ikke er større for meg enn for andre. Har to barn fra før. Etter utralyd, så kan jeg kanskje slappe litt mere av. Var fælt å miste så sent som i uke 14 :-(
emili78 Skrevet 14. november 2010 Forfatter #10 Skrevet 14. november 2010 Det høres ut som at de "fleste" sitter og bare venter på at vi skal komme oss litt mere ut i svangerskapet. For min del føler jeg lissom at det er rart at det gror seg til "der inne" :-) Men jeg har opplevd MA før jeg også, så sent som i 17 uke!! Ikke akkurat moro, men det har nok lagt sin demper på meg frem til jeg føler meg sikker på at det går bra. Jeg går jo rundt med truseinnlegg, og det hender det kommer litt lyse,lyse rosa der ja. Men er nok gravid for brystene mine er forferdelige vonde!!! Og det er da et godt tegn?
trippeltopp Skrevet 14. november 2010 #11 Skrevet 14. november 2010 Jeg kjenner meg veldig glad, med ørlite forbehold Kjenner jeg er mye mer avslappet nå enn første gang jeg gikk gravid. Da var jeg überstressa for å miste. Det er selvsagt leit om det skjer, men jeg tenker som ailiengirl - mister jeg er det en mening med det; da er det ikke levedyktig uansett.. Jeg sier til mannen at vi må få lov til å glede oss. Det er kjipt å gå inn i andre trimester og innse at en har brukt tre måneder på å bekymre seg unødig. Blir vi skuffet får vi takle det da. Den tid, den sorg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå